ID articol : 00155237 / Ultima modificare : 25.01.2019

Am nevoie de ajutor cu contul meu MySony sau cu înregistrarea produsului meu în My Sony

Produse şi categorii aplicabile pentru acest articol

Această pagină vă va oferi informații despre MySony și vă va ajuta să rezolvaţi problemele legate de înregistrarea produsului și de contul dvs.

Cont

Produse

 


Cont

Probleme legate de conectare: Nu îmi pot accesa contul

Dacă nu vă puteţi accesa contul, asiguraţi-vă că

  • aţi introdus corect adresa dvs. de e-mail
  • Dacă adresa dvs. de e-mail este corectă și nu vă puteți aminti parola, utilizați funcţia Forgot your password (Aţi uitat parola).
    Pentru a vă reseta parola, va trebui să furnizaţi data nașterii.

 

Contul meu este blocat

Dacă încercaţi să vă conectaţi fără succes de 11 ori, contul dvs. va fi blocat pentru 120 de minute.
După această perioadă de timp setată, puteţi încerca din nou.  

  • Asiguraţi-vă că tasta Caps Lock sau Num Lock de pe tastatura dvs. nu interferează cu modul în care scrieţi parola.
  • Puteți încerca resetarea parolei dvs. după 120 de minute, cu ajutorul funcţiei Forgot your password (Aţi uitat parola).

Ecranul de conectare MySony

Doresc să îmi actualizez contul

Pentru a vă actualiza e-mail-ul sau adresa:

  1. Conectaţi-vă la contul dvs. MySony
  2. Mergeţi la My Account Details (Detaliile contului meu) 
  3. Continuaţi cu actualizarea câmpurilor în cauză

 

Pot să îmi schimb parola?

Pentru a schimba parola:

  1. Conectaţi-vă la contul dvs. MySony
  2. Mergeţi la secţiunea My Account Details (Detaliile contului meu) 
  3. Derulaţi în jos până când găsiţi secţiunea Change my password (Modificare parolă proprie) şi apăsaţi butonul Update (Actualizare)
  4. Introduceți parola dvs. curentă și pe cea nouă
  5. Confirmaţi făcând clic pe Save (Salvare)

 

Doresc să îmi şterg contul

Ne-ar părea rău dacă ne-aţi părăsi, dar vă puteţi şterge contul respectând următorii paşi:

  1. Conectaţi-vă la contul dvs. MySony
  2. Faceţi clic pe My Account Details (Detaliile contului meu) 
  3. Derulați în jos, până ajungeţi în partea inferioară și selectați Remove account (Eliminare cont)

 

Produse

Ce pot face dacă nu găsesc produsul pe care doresc să îl înregistrez?

  1. În primul rând, asiguraţi-vă că produsul pe care doriţi să îl înregistraţi este un produs Sony Electronics. Dacă aveţi un dispozitiv mobil Sony (Xperia) sau un produs profesional Sony, trebuie să accesaţi una din următoarele pagini:
  2. Dacă v-aţi asigurat că produsul dvs. este un produs Sony Electronics şi aţi introdus manual numele produsului dar nu îl puteţi găsi, încercaţi să îl găsiţi folosind meniul derulant.
  3. Dacă primele două opţiuni nu vă ajută, este posibil ca produsul dvs. să lipsească din baza noastră de date. Vă rugăm să ne contactaţi pentru a confirma acest lucru.

 

Cum pot actualiza sau elimina un produs?

Pentru a actualiza sau elimina un produs din contul dvs., procedați după cum urmează:

  1. Conectaţi-vă la contul dvs. MySony
  2. Mergeţi la fila My products (Produsele mele) și selectați produsul asociat
  3. Apăsaţi pe „Change product registration details” (Modificare detalii de înregistrare a produsului) sau pe „Remove from this list” (Eliminare din această listă).

 

Nu pot efectua înregistrarea, deoarece site-ul nu acceptă numărul meu serial

Din fericire, numărul de serie nu este un câmp obligatoriu, astfel că puteţi continua fără acesta.

Dacă nu ştiţi unde puteţi găsi numărul de serie, accesaţi pagina de asistenţă. Aceasta vă indică unde puteţi găsi atât modelul, cât şi numărul de serie.

 

Cum pot verifica dacă am reuşit înregistrarea produsului meu?

  1. Mergeţi la fila „My products” (Produsele mele)
  2. Verificați dacă produsul este disponibil sau nu.
  3. În cazul în care produsul nu este disponibil sau nu a fost actualizat, încercați să-l înregistrați sau să efectuaţi actualizarea din nou
    Dacă tot nu reuşiţi să vă înregistraţi produsul, vă rugăm să ne contactaţi.