ID articol : 00206458 / Ultima modificare : 25.01.2019

Cum să vă creaţi un cont MySony şi să vă înregistraţi un produs

Produse şi categorii aplicabile pentru acest articol

Pentru a vă înregistra produsul, întâi va trebui să vă creaţi un cont MySony.

Un cont MySony vă permite:

  • să beneficiaţi de oferte şi promoţii
  • să obţineţi asistenţă detaliată pentru produse, prin înregistrare şi aplicaţia Support by Sony
  • să vă conectaţi şi să intraţi în contact cu comunitatea Sony online.

Faceţi clic aici pentru a vizita pagina de creare a contului.
 

Cum să vă creaţi un cont MySony

  1. Întâi introduceţi o adresă de e-mail valabilă 
  2. Completaţi detaliile dvs. 

Procesul de creare MySony

  1. Alegeţi şi confirmaţi parola. Selectaţi o întrebare secretă şi completaţi un răspuns.
    Dacă vă uitaţi parola, vi se va solicita să vă confirmaţi data naşterii.
    Dacă aţi configurat o întrebare secretă în trecut, încă o puteţi utiliza pentru a vă recupera parola. 
     
  2. Configuraţi-vă preferinţele pentru comunicările prin e-mail. 
     
  3. Veţi primi un e-mail cu un link pentru activarea contului dvs. 
    Pentru a finaliza înregistrarea, deschideţi e-mailul şi faceţi clic pe link. Link-ul de activare va expira în 72 de ore. 
    Dacă link-ul expiră, va trebui să solicitaţi un alt link de activare. Vă prezentăm un exemplu de e-mail:


    Exemplu de e-mail MySony

     
  4. După ce v-aţi activat contul, vă puteţi conecta aici 

 

Cum vă puteţi înregistra un produs Sony în MySony 

  1. După ce v-aţi conectat, veţi putea să vă înregistraţi toate produsele Sony.
    Faceţi clic pe [Register a new product] ([Înregistraţi un produs nou]) din meniul lateral sau faceţi clic pe butonul albastru.
     
    Procesul de înregistrare MySony
     
  2. Completaţi detaliile produsului dvs. Puteţi utiliza link-urile disponibile dacă nu sunteţi sigur care este denumirea modelului sau numărul de serie. 

    Sugestii:
    • Instrumentul de căutare funcţionează fie cu numele modelului, fie cu numele comercial al produsului dvs.
    •  Un nume comercial poate diferi de numele oficial al produsului (de ex., Alpha 7 = ILCE-7)
    • Introducerea datei de achiziţie vă va ajuta să reţineţi care este perioada dvs. de garanţie 
    • După ce aţi introdus numele corect al produsului, vi se va solicita să furnizaţi numărul de serie, ceea ce este opţional.

De ex., căutarea „a6000„ sau „montură E”:

Selector nume model MySony

 

  1. După ce vă înregistraţi un produs, veţi putea
    1. Să obţineţi şi să vă evaluaţi produsul
    2. Să obţineţi acces rapid cu un singur clic la pagina produsului care oferă
      • Ghiduri de asistenţă şi manuale de instrucţiuni
      • Actualizări firmware şi software (în funcţie de produs)
      • Sugestii şi depanare 
    3. Acces rapid cu un singur clic la pagina de asistenţă Sony privind reparaţiile
    4. Vedeţi cu uşurinţă discuţiile din comunitate despre produsul dvs. 
       

Cum se foloseşte funcţia de înregistrare expres

În mod alternativ, puteţi vizita site-ul web Sony şi să accesaţi pagina produsului dvs. 
Din fila [Support & Product Registration] ([Asistenţă şi înregistrarea produsului]), veţi găsi un link direct care vă ghidează imediat la pagina de înregistrare a produsului. 

Pagina de înregistrare expres