ID articol : 00251105 / Ultima modificare : 23.11.2020

Promoția stimulentelor în bani pentru obiective „Bun venit la Alpha”

    1.  Cum pot participa la promoţie?

    2.  Ce este considerată dovadă acceptabilă a achiziției?

    3.  Ce formate pot fi utilizate pentru încărcarea documentelor ca parte a procesului de înregistrare și dacă există restricții de dimensiune?

    4.  Mi-am cumpărat produsul cu câteva săptămâni înainte / după perioada promoției. Poate Sony să facă o excepție și să autorizeze o plată de cashback pentru achiziția mea?

    5. Nu am primit actualizări de e-mail cu privire la revendicarea mea, cum pot urmări evoluția acesteia?

    6. Am probleme când încerc să mă înregistrez pentru această promoție online. Unde ar trebui să cer informații?

    7. Mi-am înregistrat camera, dar nu am primit codurile voucher, ce ar trebui să fac?

     

     

    1. Cum pot participa la promoţie?

    PASUL 1

    Cumpărați o cameră eligibilă (ILME-FX6V/ ILCE-7C/ ILCE-7CL/ ILCE-6000 / ILCE-6100 / ILCE-6400 / ILCE-6600 / ILCE-7M2 / ILCE-7M3 / ILCE-7R Series / ILCE-7S Series / ILCE-9 Series) până la 31.03.2021 (inclus) ), Înregistrați camera dvs. eligibilă pe My Sony între 12.10.2020 și 15.06.2021 (inclus) și primiți 3 coduri voucher pentru a solicita ramburs atunci când achiziționați un obiectiv eligibil între 12.10.2020 și 30.06.2021 de la un comerciant cu amănuntul participant.

    PASUL 2

    Intrați pe site-ul web al campaniei și faceți clic pe butonul „Revendicați” pentru a vă înregistra. Revendicările trebuie făcute online de la data cumpărării până la 31.07.2021, în caz contrar nu vor fi acceptate.

    Notă: Cererile pot fi depuse între 12 octombrie 2020 și 31 iulie 2021 (până la miezul nopții).

    PASUL 3

    Va trebui să vă conectaţi sau să creaţi un cont MySony şi să oferiţi următoarele informaţii:

    Informații despre produsul obiectivului dvs.: model, număr de serie, cod de voucher unic primit prin My Sony, data achiziției și comerciantul cu amănuntul

    · Detalii personale: nume, adresă de e-mail, cod poştal, detaliile băncii, număr de telefon

    · O copie a facturii/chitanței originale tipărite pentru Obiectivul din promoție, care indică în mod clar numele comerciantului, numele produsului și data achiziției

    · A o fotografie a autocolantului alb care prezintă codurile de bare, modelul și numărul de serie al obiectivului de promovare care este decupat din ambalajul produsului obiectivului

    După ce oferiţi aceste informaţii, vă rugăm să faceţi clic pe butonul “Claim” (“Solicitaţi”).

    PASUL 4

    După trimiterea formularului, veți fi redirecționat către o pagină de confirmare iar un e-mail care vă confirmă înregistrarea va fi trimis la adresa dvs. de e-mail. Codul dvs. de înregistrare este un număr de 8 cifre care va fi afișat pe linia subiectului de e-mail. Acest cod va funcționa și ca număr de referință în cazul în care aveți întrebări despre această campanie.

    PASUL 5

    În cazul în care cererea dvs. îndeplinește termenii și condițiile promoției, veți primi suma desemnată în termen de 28 de zile de validarea revendicării. Dacă doriți să verificați starea solicitării de cashback, faceți clic pe linkul "Vedeți situația solicitării dvs" de pe pagina campaniei.

    NOTĂ: Se pot face maximum trei (3) revendicări per client (și o singură cerere pentru fiecare model). Fiecare cod poate fi folosit o singură dată.

    2.  Ce este considerată dovadă acceptabilă a achiziției?

    O dovadă acceptabilă de cumpărare trebuie să conțină criteriile de mai jos:

    1- Numele vânzătorului.

    2- Data achiziționării.

    3- Detaliile produsului.

    4- Codul Fiscal al vânzătorului

    Țineți seama de faptul că cererea poate fi respinsă dacă documentele furnizate nu îndeplinesc criteriile de mai sus.

    3.  Ce formate pot fi utilizate pentru încărcarea documentelor ca parte a procesului de înregistrare și dacă există restricții de dimensiune?

    Fișierul dvs. nu trebuie să fie mai mare de 5 MB. Puteți încărca numai formatele standard JPG, JPEG, PNG și PDF.

    4.  Mi-am cumpărat produsul cu câteva săptămâni înainte / după perioada promoției. Poate Sony să facă o excepție și să autorizeze o plată de cashback pentru achiziția mea?

    Nu putem lua în considerare clienții care solicită această promoție decât dacă produsul lor este achiziționat în termenele menționate în Termenii și condițiile.

    5. Nu am primit actualizări de e-mail cu privire la revendicarea mea, cum pot urmări evoluția acesteia?

    Un e-mail de confirmare automată este trimis atunci când revendicarea dvs. este depusă și un alt e-mail atunci când revendicarea dvs. este acceptată. Dacă avem nevoie de alte informații, vă vom trimite un e-mail separat. Asigurați-vă că verificați dosarul spam / junk din mailbox. În plus, puteți utiliza acest link pentru a urmări progresul revendicării dvs. introducând ID-ul de revendicare furnizat în e-mail-ul de confirmare.

    6. Am probleme când încerc să mă înregistrez pentru această promoție online. Unde ar trebui să cer informații?

    Nu ezitați să contactați linia noastră de asistență prin acest link pentru orice întrebare cu privire la depunerea revendicării dvs. sau pentru a raporta orice probleme pe care le puteți întâmpina.

    7. Mi-am înregistrat camera, dar nu am primit codurile voucher, ce ar trebui să fac?

    Dacă sunteți un client nou, asigurați-vă că ați înregistrat o cameră eligibilă (ILME-FX6V/ ILCE-7C/ ILCE-7CL/ ILCE-6000/ILCE-6100/ILCE-6400/ILCE-6600/ILCE-7M2/ILCE-7M3/seria ILCE-7R/seria ILCE-7S/seria ILCE-9) pe My Sony între 10.12.2020 și 15.06.2021. Data de cumpărare a acestei camere ar trebui să fie între 12.10.2020 și 31.03.2021.

    Dacă sunteți un client existent și ați înregistrat o cameră foto eligibilă înainte de 12.10.2020, dar nu ați înregistrat o achiziție de obiective la Sony în ultimele 12 luni, ar fi trebuit să primiți un e-mail de la My Sony cu codurile dvs. personale până pe 12.10.2020.

    În cazul în care nu ați primit niciun e-mail, asigurați-vă că verificați dosarul spam / junk din mailbox.