Cum să vă creaţi un cont Sony şi să vă înregistraţi un produs
Pentru a vă înregistra produsul, întâi va trebui să vă creaţi un cont Sony.
Un cont My Sony vă permite:
- să beneficiaţi de oferte şi promoţii
- să obţineţi asistenţă detaliată pentru produse, prin înregistrare şi aplicaţia Support by Sony
- să vă conectaţi şi să intraţi în contact cu comunitatea Sony online.
Faceţi clic aici pentru a vizita pagina de creare a contului.
Cum să vă creaţi un cont Sony
- Întâi introduceţi o adresă de e-mail valabilă
- Completaţi detaliile dvs.
- Alegeţi şi confirmaţi parola. Selectaţi o întrebare secretă şi completaţi un răspuns.
Dacă vă uitaţi parola, vi se va solicita să vă confirmaţi data naşterii.
Dacă aţi configurat o întrebare secretă în trecut, încă o puteţi utiliza pentru a vă recupera parola.
- Configuraţi-vă preferinţele pentru comunicările prin e-mail.
- Veţi primi un e-mail cu un link pentru activarea contului dvs.
Pentru a finaliza înregistrarea, deschideţi e-mailul şi faceţi clic pe link. Link-ul de activare va expira în 72 de ore.
Dacă link-ul expiră, va trebui să solicitaţi un alt link de activare. Vă prezentăm un exemplu de e-mail:
- După ce v-aţi activat contul, vă puteţi conecta aici
Cum vă puteţi înregistra un produs Sony în My Sony
- După ce v-aţi conectat, veţi putea să vă înregistraţi toate produsele Sony.
Faceţi clic pe [Register a new product] ([Înregistraţi un produs nou]) din meniul lateral sau faceţi clic pe butonul albastru.
- Completaţi detaliile produsului dvs. Puteţi utiliza link-urile disponibile dacă nu sunteţi sigur care este denumirea modelului sau numărul de serie.
Sugestii:- Instrumentul de căutare funcţionează fie cu numele modelului, fie cu numele comercial al produsului dvs.
- Un nume comercial poate diferi de numele oficial al produsului (de ex., Alpha 7 = ILCE-7)
- Introducerea datei de achiziţie vă va ajuta să reţineţi care este perioada dvs. de garanţie
- După ce aţi introdus numele corect al produsului, vi se va solicita să furnizaţi numărul de serie, ceea ce este opţional.
De ex., căutarea „a6000„ sau „montură E”:
- După ce vă înregistraţi un produs, veţi putea
- Să obţineţi şi să vă evaluaţi produsul
- Să obţineţi acces rapid cu un singur clic la pagina produsului care oferă
- Ghiduri de asistenţă şi manuale de instrucţiuni
- Actualizări firmware şi software (în funcţie de produs)
- Sugestii şi depanare
- Acces rapid cu un singur clic la pagina de asistenţă Sony privind reparaţiile
- Vedeţi cu uşurinţă discuţiile din comunitate despre produsul dvs.
Cum se foloseşte funcţia de înregistrare expres
În mod alternativ, puteţi vizita site-ul web Sony şi să accesaţi pagina produsului dvs.
Din fila [Support & Product Registration] ([Asistenţă şi înregistrarea produsului]), veţi găsi un link direct care vă ghidează imediat la pagina de înregistrare a produsului.