ID articol : 00155237 / Ultima modificare : 08.06.2023Tipărire

Am nevoie de ajutor cu contul meu My Sony sau cu înregistrarea produsului meu în My Sony

    Cuprins


    Cum înregistrez produsul Sony?

    1. Accesați site-ul web de înregistrare a produselor Sony Europe.
    2. Selectați țara dvs. din listă.
    3. Vă puteți conecta la My Sony în trei moduri: folosind adresa dvs. de e-mail, contul Google (butonul „Conectați-vă cu Google”) sau contul Facebook (butonul „Conectați-vă cu Facebook”).
      • Puteți conecta conturile Sony existente și vă puteți conecta folosind contul dvs. pentru My Sony, Comunitate sau oricare dintre celelalte servicii online ale grupului Sony.
      • Dacă nu aveți încă un cont Sony, selectați fila „Creați cont” pentru a crea un cont, apoi conectați-vă.
    4. Începeți înregistrarea produsului.

    Adresă de e-mail sau parolă nevalidă

    Pasul 1: Verificați dacă ați introdus corect adresa de e-mail înregistrată.

    • Asigurați-vă că adresa de e-mail pe care ați introdus-o este cea asociată contului dvs. Sony și că nu este introdusă greșit.
    • Dacă ați creat anterior un cont Sony și nu l-ați confirmat prin e-mail în intervalul de timp specificat (72 de ore), nu veți putea folosi acel cont. Ţineţi cont că aceasta se aplică tuturor serviciilor Sony. Conectaţi-vă în acest cont neverificat, retrimiteţi linkul de activare/verificare şi activaţi contul prin e-mail.
    • Puteți utiliza aceeași adresă de e-mail asociată celorlalte conturi Sony pentru a vă conecta la My Sony. Vă puteți conecta contul My Sony la celelalte conturi Sony (de exemplu, PlayStation Network).

    Pasul 2: Utilizați funcția „Am uitat parola”.

    Puteţi reseta parola încercând următoarele opţiuni de resetare a parolei:

    1. Completaţi data naşterii pe care aţi înregistrat-o.
    2. Răspundeţi la întrebarea de securitate.
    3. Verificarea pe un dispozitiv mobil (Mergeți la secțiunea „Cum se activează verificarea în doi pași”).

    După ce ați urmat cu succes acești pași, veți primi un link pentru a vă reseta parola. Dacă nu ați primit un e-mail, verificați folderul Spam. În caz contrar, încercați să retrimiteți linkul sau așteptați 24 de ore și încercați din nou.

    Notă: Sistemul nostru vă solicită imediat să contactați asistența dacă ați greșit una dintre cele trei opțiuni. Rețineți că puteți încerca în continuare opțiunile rămase!


    Contul meu My Sony este blocat

    „Numărul maxim de încercări eșuate de conectare a fost atins. Contul dvs. va fi blocat timp de 120 de minute din motive de securitate.”

    După ce ați așteptat 120 de minute, asigurați-vă că butoanele Caps Lock sau Num Lock de pe tastatură nu interferează cu modul în care introduceți parola.
    Alternativ, resetați-vă parola folosind funcția Am uitat parola.


    Efectuați modificări în contul Sony

    Cum să schimbați informațiile contului (e-mail, parolă și adresă)

    1. Conectați-vă la contul Sony.
    2. Mergeţi la [My Account Details] ([Detaliile contului meu]).
    3. Continuaţi cu actualizarea câmpurilor în cauză.

    Doresc să şterg contul meu Sony

    Ne-ar părea rău dacă ne-aţi părăsi, dar vă puteţi şterge contul respectând următorii paşi:

    1. Conectați-vă la contul Sony.
    2. Faceţi clic pe [My Account Details] ([Detaliile contului meu]).
    3. Derulaţi până la finalul paginii și selectați [Remove account] ([Eliminare cont]).

    Cum puteţi asocia My Sony cu alte conturi pentru servicii Sony

    Dacă aveți un cont existent pentru un alt serviciu Sony, vă puteți conecta la My Sony cu celelalte date de conectare ale contului. Veţi primi un mesaj care vă solicită să faceţi upgrade-ul contului. Este posibil să vi se solicite să furnizaţi câteva informaţii suplimentare înainte de a finaliza upgrade-ul. Odată ce ați creat un cont Sony, puteți utiliza acel cont pentru a vă conecta la alte Servicii Sony.

    Puteţi asocia conturile pentru următoarele servicii online ale grupului Sony:

    Note:

    • Pentru a conecta conturi, adresa de e-mail înregistrată pentru fiecare cont trebuie să fie aceeași.
    • Este posibil ca serviciile să nu fie disponibile în toate țările/regiunile.

    Serviciile disponibile de la Sony Europe

    • My Sony
    • Comunitate

    Servicii disponibile de la alte companii din grupul Sony:

    • PlayStation™ Network
      • PlayStation™ Plus

    Consultați Conturi conectate pentru serviciile Sony pentru detalii.


    Cum puteţi activa verificarea în 2 paşi?

    Pentru a adăuga un nivel suplimentar de securitate, puteți alege să primiți un cod de verificare prin mesaj text sau printr-o aplicație de autentificare în timp ce vă conectați la contul Sony. Puteți modifica oricând această setare accesând setările de verificare în doi pași.

    Cum se activează verificarea în doi pași

    Cum să vă conectați folosind un cod de backup dacă aplicația de autentificare nu funcționează


    Ce pot face dacă nu găsesc produsul pe care doresc să îl înregistrez?

    1. În primul rând, asigurați-vă că produsul pe care doriți să îl înregistrați este un produs Sony Electronics (aici sunt incluse televizoare, produse audio și video, telefoane mobile [Xperia] și produse pentru fotografii). Dacă aveți un produs Sony Professional sau o consolă PlayStation, accesați una dintre următoarele pagini:
    2. Dacă v-aţi asigurat că produsul dvs. este un produs Sony Electronics şi aţi introdus manual numele produsului dar nu îl puteţi găsi, încercaţi să îl găsiţi folosind meniul derulant.
    3. Dacă ați achiziționat produsul într-o altă regiune decât Europa (de exemplu, Asia-Pacific, America etc.), accesați site-ul web al regiunii relevante pentru a vă înregistra produsul. Produsele achiziţionate în afara Europei nu pot fi înregistrate momentan în My Sony. Ne cerem scuze pentru acest inconvenient.
    4. Dacă primele două opțiuni nu vă ajută, este posibil ca produsul dvs. să lipsească din baza noastră de date. Contactați-ne pentru a confirma acest lucru.