ID articol : 00242629 / Ultima modificare : 05.03.2020

Dispozitivul nu este detectat de computer atunci când este conectat utilizându-se un cablu USB

    Notă

    Dacă dispozitivul este expus la apă, asiguraţi-vă că portul USB este uscat complet înainte de a introduce un cablu USB.

    Sugestie

    Următorii pași pot fi diferiți în funcție de versiunile Android. Pentru a afla ce versiune Android este instalată pe dispozitivul dvs., atingeţi Settings > About phone > Android version (Setări > Despre telefon > Versiunea Android). Dacă nu vedeţi About phone (Despre telefon) în Settings (Setări), atingeţi System (Sistem).

    • Asigurați-vă că ecranul dispozitivului este deblocat și că dispozitivul este setat la transfer de date.

     Pentru setarea dispozitivului pentru a transfera date (Android 10/Android 9) 

     Pentru setarea dispozitivului pentru a transfera date (Android 8) 

    • Asiguraţi-vă că utilizaţi un cablu USB original de la Sony destinat dispozitivului dvs. şi că acesta este conectat corect la dispozitiv şi la computer.
    • Încercaţi să utilizaţi alt port USB de pe computer şi asiguraţi-vă că dispozitivul este conectat direct la portul USB respectiv. Nu utilizaţi un hub USB sau un cablu USB prelungitor.
    • Încercaţi să utilizaţi alt cablu USB pentru a vă asigura că nu există deteriorări ale cablului USB.
    • Dacă utilizați un computer Mac, asigurați-vă că pe acesta este instalată aplicația Xperia Companion pentru Mac OS. Computerele MAC nu acceptă extensia MTP, care este necesară pentru transferul de fișiere între un computer și un dispozitiv Android.
    • Deconectaţi dispozitivul de la computer şi goliţi datele din aplicaţia de sistem Stocare conţinut media de pe dispozitiv. Reporniţi dispozitivul şi conectaţi-l la computer.

     Pentru ştergerea datelor aplicaţiei din memoria cu date media (Android 10) 

     Pentru ştergerea datelor aplicaţiei din memoria cu date media (Android 9) 

     Pentru ştergerea datelor aplicaţiei din memoria cu date media (Android 8) 

    • Dacă dispozitivul are cartelă de memorie, opriţi-l, apoi scoateţi şi reintroduceţi cartela de memorie. Reporniţi computerul. Porniţi dispozitivul şi apoi reconectaţi-l la computer utilizând cablul USB.
    • Reporniţi dispozitivul şi computerul.
    • Încercaţi să folosiţi alt computer.
    • Dacă utilizaţi Windows N sau Windows KN, asiguraţi-vă că aţi descărcat Media Feature Pack, care activează transferul de fişiere. Aceste versiuni de Windows nu acceptă protocolul MTP de transfer al fişierelor.
    • Actualizaţi-vă dispozitivul pentru a vă asigura că beneficiaţi de performanţe optime şi cele mai recente îmbunătăţiri.