ID articol : 00242613 / Ultima modificare : 05.03.2020

Nu pot actualiza software-ul dispozitivului utilizând un computer

    Sugestie

    Următorii pași pot fi diferiți în funcție de versiunile Android. Pentru a afla ce versiune Android este instalată pe dispozitivul dvs., atingeţi Settings > About phone > Android version (Setări > Despre telefon > Versiunea Android). Dacă nu vedeţi About phone (Despre telefon) în Settings (Setări), atingeţi System (Sistem).

    • Asigurați-vă că ecranul dispozitivului este deblocat și că dispozitivul este setat la transfer de date.

     Pentru setarea dispozitivului pentru a transfera date (Android 10/Android 9) 

     Pentru setarea dispozitivului pentru a transfera date (Android 8) 

    • Atunci când actualizați software-ul dispozitivului utilizând Xperia Companion, asigurați-vă că computerul are acces la internet.
    • Dacă pe computer este instalat un firewall, asigurați-vă că acesta nu împiedică rularea aplicațiilor de actualizare relevante.

    Verificarea firewall-ului 

    • Dacă încercaţi să vă actualizaţi dispozitivul atunci când este conectat la o reţea de companie, este posibil să utilizaţi un server proxy. Contactaţi administratorul reţelei pentru asistenţă suplimentară.
    • Asiguraţi-vă că utilizaţi un cablu USB original de la Sony destinat dispozitivului dvs. şi că acesta este conectat corect la dispozitiv şi la computer.
    • Asigurați-vă că nu există deteriorări ale cablului USB. Încercaţi să utilizaţi alt port USB de pe computer.
    • Dacă dispozitivul are o cartelă de memorie, deconectaţi-l de la computer şi dezinstalaţi cartela de memorie. Apoi scoateţi cartela de memorie din dispozitiv şi conectaţi din nou dispozitivul la computer.

     Pentru dezinstalarea cardului de memorie