ID articol : 00242581 / Ultima modificare : 27.03.2020

Smartphone-ul My Xperia nu se încarcă

    Dacă bateria este descărcată complet, pot trece şi 30 de minute până când telefonul reacţionează la încărcare. În acest interval de timp, este posibil ca ecranul să rămână complet întunecat, neafişând pictograma de încărcare. De asemenea, reţineţi că încărcarea completă a unei baterii descărcate total poate dura şi 4 ore.

    • Încercați acești pași pentru a afla dacă problema are legătură cu încărcătorul.
      • Asiguraţi-vă că utilizaţi un încărcător Sony original conceput special pentru încărcarea dispozitivului.
      • Utilizați un încărcător Sony original, conectat la o priză de perete, pentru a încărca dispozitivul. Dispozitivul se încarcă mult mai încet de la un computer prin cablu USB.
      • Deconectați cablul USB de la dispozitivul și apoi conectați-l din nou la portul USB al dispozitivului. Asiguraţi-vă că cablul încărcătorului este ataşat corespunzător la portul USB al dispozitivului, fără să fie obstrucţionat de obiecte precum huse de protecţie. Verificaţi dacă încărcătorul este conectat corespunzător la o priză de perete, care asigură o alimentare activă cu energie electrică.
      • Asiguraţi-vă că în portul pentru încărcător nu se află scame, praf şi umezeală. Un port blocat poate împiedica fixarea adecvată a conectorului USB şi, implicit, încărcarea. Asiguraţi-vă că portul USB este complet uscat şi îndepărtaţi cu grijă orice urmă de scame sau praf utilizând, de exemplu, o scobitoare din lemn sau plastic sau o periuţă de dinţi.
      • Încercați să încărcați dispozitivul conectând alt cablu USB la portul USB al unui computer. Dacă dispozitivul începe să se încarce, este posibil ca încărcătorul să nu funcţioneze corespunzător. Înlocuiţi încărcătorul cu unul Sony original conceput special pentru dispozitiv.
    • Opriţi dispozitivul, apoi reporniţi-l. Astfel opriţi toate aplicaţiile care rulează şi eliberaţi memorie, fapt care uneori duce la rezolvarea automată a problemei.
    • Puteţi forţa repornirea sau închiderea dispozitivului atunci când acesta nu mai răspunde sau nu reporneşte normal. Nu se şterg setări sau date personale în timpul unei reporniri forţate.

     Pentru forţarea repornirii sau opririi dispozitivului 

     Pentru pornirea dispozitivului 

    • Dacă procedura de repornire forţată nu are niciun rezultat, trebuie să încercaţi procedura de repornire de 2 minute.

     Pentru forţarea unei reporniri de 2 minute 

    • Dacă dispozitivul are funcţia Battery Care (Protecţie baterie) şi aceasta este activată, puteţi descoperi că dispozitivul nu este încărcat complet, chiar şi după o încărcare de câteva ore. Funcţia Battery Care (Protecţie baterie) este concepută pentru a creşte durata de viaţă şi performanţa bateriei.

     Pentru activarea sau dezactivarea Battery Care (Protecţie baterie)

    • Actualizaţi-vă dispozitivul pentru a vă asigura că beneficiaţi de performanţe optime şi cele mai recente îmbunătăţiri.
    • Se recomandă să faceți o copie de rezervă și să sincronizați datele importante cu un cont Google.
    • Utilizați aplicația Xperia Companion pentru computer pentru a efectua o reparare software în vederea resetării dispozitivului. Reţineţi că, atunci când efectuaţi o reparare a software-ului, se şterg toate datele din memoria internă. Conţinutul de tip fotografii, clipuri video şi muzică pe care-l salvaţi pe o cartelă SD externă nu este şters.

    Pentru copierea de siguranţă a datelor folosind un computer 

     Pentru copierea de siguranţă şi sincronizarea aplicaţiilor, setărilor telefonului şi istoricului de apeluri 

     Pentru repararea software-ului dispozitivului folosind Xperia Companion