ID articol : 00242468 / Ultima modificare : 05.03.2020

Conexiunea mea Wi-Fi se întrerupe frecvent

    Sugestie

    Următorii pași pot fi diferiți în funcție de versiunile Android. Pentru a afla ce versiune Android este instalată pe dispozitivul dvs., atingeţi Settings > About phone > Android version (Setări > Despre telefon > Versiunea Android). Dacă nu vedeţi About phone (Despre telefon) în Settings (Setări), atingeţi System (Sistem).

    • Reporniţi dispozitivul şi dezactivaţi şi reactivaţi Wi-Fi.

    Pentru activarea şi dezactivarea Wi-Fi 

    • Îndepărtaţi carcasa de protecţie de pe dispozitiv pentru a vedea dacă puterea semnalului Wi-Fi se îmbunătăţeşte.
    • Reporniţi routerul. Verificați dacă routerul este certificat Wi-Fi. Deoarece dispozitivul dvs. este certificat Wi-Fi, este posibil să nu comunice corect cu routerul dacă acesta nu are şi el certificarea respectivă.

    Pentru a verifica dacă routerul are certificare Wi-Fi 

    • Verificaţi dacă vă aflaţi în raza de acţiune a routerului Wi-Fi. Verificaţi puterea semnalului Wi-Fi  (pictograma Wi-Fi) în bara de stare. Dacă semnalul este slab sau nu există, mutaţi-vă mai aproape de hotspotul Wi-Fi, adică de dispozitivul care furnizează reţeaua Wi-Fi.
    • Asigurați-vă că routerul utilizează cea mai recentă versiune software. Contactaţi producătorul routerului pentru instrucţiuni despre actualizarea software-ului routerului.
    • Utilizaţi o adresă IP statică. Contactaţi furnizorul de servicii internet pentru informaţii despre setările pentru adresa IP.

    Pentru modificarea manuală a adresei IP (Android 10) 

    Pentru modificarea manuală a adresei IP (Android 9/Android 8) 

    • Schimbaţi setările de securitate Wi-Fi ale routerului la o criptare de securitate diferită. Pentru instrucţiuni despre schimbarea securităţii reţelei, consultaţi ghidul de utilizare a routerului sau contactaţi producătorul routerului.
    • Asiguraţi-vă că dispozitivele sau aparatele cu potenţial de interferenţă nu se află în apropierea routerului Wi-Fi.
      Telefoanele fără fir, cuptoarele cu microunde, monitoarele pentru copii mici, difuzoarele wireless, monitoarele şi transmiţătoarele video care funcţionează în banda de frecvenţă de 2,4 GHz sau 5 GHz pot interfera cu o reţea Wi-Fi. Dacă problema persistă, încercaţi să setaţi routerul să utilizeze canalul de 5 GHz sau de 2,4 GHz.
      Pentru instrucţiuni despre schimbarea setărilor pentru canalul routerului, consultaţi ghidul de utilizare a routerului sau contactaţi producătorul routerului.
    • Efectuaţi restaurarea datelor din fabrică. Uneori, aceasta este soluţia optimă dacă dispozitivul nu mai funcţionează corespunzător, dar reţineţi că se va şterge tot conţinutul personal salvat în memoria internă a dispozitivului. Nu uitaţi să creaţi o copie de rezervă a datelor pe care doriţi să le păstraţi.

    Pentru copierea de siguranţă a datelor folosind un computer 

    Pentru copierea de siguranţă şi sincronizarea aplicaţiilor, setărilor telefonului şi istoricului de apeluri 

    Pentru efectuarea unei reiniţializări la setările din fabrică (Android 10) 

    Pentru efectuarea unei reiniţializări la setările din fabrică (Android 9) 

    Pentru efectuarea unei reiniţializări la setările din fabrică (Android 8)