ID articol : 00206458 / Ultima modificare : 10.05.2024Tipărire

Cum se înregistrează un produs în My Sony

    Cuprins:


    Crearea unui cont My Sony

    Pentru a vă înregistra produsul, întâi va trebui să vă creați un cont My Sony.

    Un cont My Sony vă permite:

    • să beneficiați de oferte și promoții
    • să obțineți asistență detaliată pentru produse, prin înregistrare și aplicația Support By Sony
    • să vă conectați și să intrați în contact cu comunitatea Sony online.

    1. Mai întâi, accesați site-ul oficial de înregistrare a produselor Sony. După selectarea țării dvs. din lista furnizată, veți fi redirecționat către pagina de conectare My Sony.
    2. Faceți clic pe fila Create account (Creare cont).
      • Vă puteți autentifica prin intermediul adresei de e-mail sau al conturilor de pe rețelele de socializare (de exemplu, Google, Facebook).

    Creați un cont prin e-mail

    Creați un cont prin intermediul rețelelor de socializare


    Înregistrarea unui produs în My Sony

    După ce v-ați conectat la cont, urmați pașii de mai jos pentru a vă înregistra produsul.

    1. În meniul My Products (Produsele mele), selectați [Register a product] (Înregistrați un produs).

    1. Sau accesați fila Register a new product (Înregistrați un produs nou) din meniul lateral și completați detaliile produsului.
      • Puteţi utiliza link-urile disponibile dacă nu sunteţi sigur care este denumirea modelului sau numărul de serie.

    1. După ce produsul este înregistrat, îl veți vedea listat în My products (Produsele mele). Pe această pagină puteți să:
      • Accesați detaliile produsului și conținutul de asistență:
        • Acordați o notă și evaluați produsul dvs.
        • Descărcați ghiduri de asistență și manuale de utilizare
        • Verificați cele mai recente actualizări de firmware și software
        • Vizualizați sfaturi, informații despre depanare și întrebări frecvente
        • Accesați pagina despre reparații Asistență Sony
      • Modificați informațiile de înregistrare a produsului
      • Eliminați produsul din lista de produse înregistrate
      • Înregistrați un produs nou sau unul suplimentar

    Utilizarea funcției de înregistrare expres

    Sau puteți vizita site-ul de Înregistrare Sony expres și să completați detaliile produsului.

    Dacă nu aveți deja cont My Sony, veți putea crea unul în partea de jos a paginii.


    Ce pot face dacă nu găsesc produsul pe care doresc să îl înregistrez?

    În primul rând, asigurați-vă că produsul pe care doriți să îl înregistrați este un produs Sony Electronics. Sunt incluse:

    • televizoarele
    • produsele audio și video
    • produsele mobile (Xperia)
    • produsele fotografice

    Dacă aveți un produs Sony profesional sau o consolă PlayStation, accesați una dintre următoarele pagini:

    Note:

    • Funcția de căutare funcționează fie cu numele modelului (oficial al produsului), fie cu numele comercial al dispozitivului.
    • Numele comercial poate fi diferit de numele modelului (de exemplu, Alpha 7 = ILCE-7).
    • Pentru rezultate precise, includeți cratima (-) atunci când căutați după denumirea oficială a produsului (de exemplu, WH-CH720N).

    • Introducerea datei de achiziție vă va ajuta să rețineți care este perioada dvs. de garanție.
    • După ce ați introdus numele corect al produsului, vi se va solicita să furnizați numărul de serie, care este opțional.

    Dacă sunteți sigur că aveți un produs Sony Electronics și ați tastat manual denumirea acestuia, dar nu îl găsiți, selectați [Can't find your product? Then search by category] (Nu găsiți produsul? Atunci căutați după categorie).

    Utilizați meniul derulant pentru a vă ajuta să căutați informațiile despre produs.

    Dacă ați achiziționat produsul într-o altă regiune decât Europa (de exemplu, Asia-Pacific, America etc.), accesați site-ul web al regiunii relevante pentru a vă înregistra produsul. Produsele achiziţionate în afara Europei nu pot fi înregistrate momentan în My Sony. Ne cerem scuze pentru acest inconvenient.

    Dacă opțiunile de mai sus nu vă ajută, este posibil ca produsul dvs. să lipsească din baza noastră de date.

    Contactați-ne pentru a confirma acest lucru:

    1. Accesați site-ul Sony Support Europe.
    2. După selectarea țării dvs. din lista furnizată, veți fi redirecționat către site-ul Asistență Sony.
    3. Derulați în jos până în partea de jos a paginii și selectați Contactați-ne.