ID articol : 00253768 / Ultima modificare : 30.11.2020

Sunetul nu se potriveşte cu imaginea sau se aud zgomote de crăpare

    Probleme de sunet identificate

    Din păcate, recent s-ar putea să vă confruntaţi cu probleme de sunet atunci când aveţi instalată aplicaţia Tune-in.
    Exemplele sunt:

    • Sunetul televizorului nu se potriveşte cu imaginea afişată (problema sincronizării buzelor).
    • Sunetul nu se sincronizează pentru o perioadă scurtă.
    • Observaţi o scădere a calităţii sunetului sau auziţi distorsiuni ale sunetului.
       

    Cum rezolv aceste probleme de sunet?

    În prezent, puteţi remedia problema dezinstalând aplicaţia Tune-in şi efectuând o resetare soft:

    • Opţiunea 1: ţineţi apăsat butonul verde de alimentare de pe telecomanda televizorului până când televizorul reporneşte.
    • Opţiunea 2: efectuaţi un ciclu de alimentare: deconectaţi fişa de alimentare a televizorului, aşteptaţi un minut şi reintroduceţi fişa.

    Dacă nu aveţi aplicaţia Tune-în instalată şi totuşi vă confruntaţi cu această problemă, vă rugăm să efectuaţi o resetare soft. 
     

    Ce cauzează aceste probleme de sunet şi ce va face Sony?

    După lansarea unei actualizări de firmware, Sony urmăreşte întotdeauna cu atenţie eventualele efecte secundare. Indiferent de testele riguroase pe care le efectuăm, complexitatea modului în care dispozitivele şi software-ul sunt interconectate poate provoca efecte secundare nedorite. 

    Identificăm, investigăm şi rectificăm

    Imediat ce a observat această problemă, echipa noastră de ingineri a început o anchetă. După finalizarea acestei investigaţii, Sony va publica o soluţie de firmware. 
    Până atunci, vă solicităm răbdarea şi sprijinul. Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate.