ID articol : 00254208 / Ultima modificare : 04.12.2020

Televizorul nu are sunet sau imagine atunci când este conectat la o consolă PS5 cu un cablu HDMI

    Există o problemă legată de software-ul televizorului, care ar putea fi motivul pentru care televizorul nu are sunet sau imagine pentru o anumită perioadă de timp (de aproximativ un minut) atunci când televizorul este conectat la consola de jocuri PS5™. Această problemă va fi rezolvată într-o viitoare actualizare software. Marcaţi această pagină şi verificaţi-o periodic pentru a vedea dacă informaţiile au fost actualizate.

    Între timp, pentru rezolvarea temporară a problemei puteţi utiliza această soluţie:

    Această modificare a setării va converti semnalul 4K 120 hz în semnal 4K 60 hz, aşadar nu uitaţi să actualizaţi software-ul televizorului atunci când acesta va fi disponibil.

    1. Modificaţi setarea HDMI® Signal Format (Format semnal HDMI®) la Standard format (Format standard) sau Enhanced format (Dolby Vision) (Format îmbunătăţit (Dolby Vision)) pentru intrarea HDMI la care este conectată consola PS5.
      1. Selectaţi SettingsWatching TVExternal inputsHDMI signal format (Setări → Vizualizarea programelor TV → Intrări externe → Format de semnal HDMI) 
      2. Selectaţi intrarea HDMI la care este conectată consola PS5 (oricare dintre HDMI 3 sau HDMI 4), iar apoi modificaţi setarea la Standard format (Format standard) sau Enhanced format (Dolby Vision) (Format îmbunătăţit (Dolby Vision)).
    2. Pe telecomandă, ţineţi apăsat butonul de pornire până când pe ecranul televizorului apare Restart (Repornire), apoi apăsaţi Enter pentru a reporni televizorul.