ID articol : 00242476 / Ultima modificare : 27.03.2020

Aţi încercat această soluţie?

    Când întâmpinați probleme cu dispozitivul, mai întâi ar trebui să încercați câteva lucruri.

    Sugestie

    Următorii pași pot fi diferiți în funcție de versiunile Android. Pentru a afla ce versiune Android este instalată pe dispozitivul dvs., atingeţi Settings > About phone > Android version (Setări > Despre telefon > Versiunea Android). Dacă nu vedeţi About phone (Despre telefon) în Settings (Setări), atingeţi System (Sistem).

    Repornire

    • Repornind dispozitivul, opriţi toate aplicaţiile care se execută şi eliberaţi spaţiul de memorie. Uneori, astfel se rezolvă în mod automat problemele dispozitivului. Dacă dispozitivul nu reporneşte normal, îi puteţi forţa repornirea. Nu se şterg setări sau date personale în timpul unei reporniri forţate.

     Pentru repornirea dispozitivului 

    Pentru forţarea repornirii sau opririi dispozitivului

    Actualizare

    • Actualizaţi-vă dispozitivul pentru a vă asigura că beneficiaţi de performanţe optime şi cele mai recente îmbunătăţiri.

    Resetare

    • Efectuaţi restaurarea datelor din fabrică. Uneori, aceasta este soluţia optimă dacă dispozitivul nu mai funcţionează corespunzător. Înainte de a începe, asigurați-vă că știți numele de utilizator și parola pentru contul Google.

    Pentru efectuarea unei reiniţializări la setările din fabrică (Android 10) 

     Pentru efectuarea unei reiniţializări la setările din fabrică (Android 9)

    Pentru reiniţializarea la setările din fabrică (Android 8)

    • Dacă nu puteți accesa meniul Setări de pe dispozitiv, efectuați repararea software-ului cu aplicația de pe computer Xperia Companion. Puteți efectua repararea software-ului chiar dacă dispozitivul pare să nu răspundă deloc.

    Pentru repararea software-ului dispozitivului folosind Xperia Companion