ID articol : S700024770 / Ultima modificare : 12.07.2018

Tableta mea nu porneşte sau nu se comportă conform aşteptărilor

Produse şi categorii aplicabile pentru acest articol

Tableta mea nu porneşte sau nu se comportă conform aşteptărilor

Dacă tableta dumneavoastră Sony nu porneşte, îngheaţă sau se comportă anormal, vă rugăm să consultaţi secţiunea de mai jos care corespunde cel mai bine problemei.
  1. Tableta mea nu porneşte
  2. Tableta mea îngheaţă
  3. Tableta mea nu poate fi oprită
Dacă aceste opţiuni nu se aplică sau nu rezolvă problema, vă rugăm să luaţi în considerare ultima secţiune:
  1. Când şi cum trebuie efectuată restabilirea setărilor din fabrică

1. Tableta mea nu porneşte

  1. Asiguraţi-vă că tableta este conectată la sursa de alimentare.
  2. Asiguraţi-vălumina indicatorului de încărcare de pe tabletă (între butoanele Power (Alimentare) şi Volume up (Creştere volum))  este aprinsă.
    Dacă lumina indicatorului de încărcare nu este aprinsă, tableta nu este alimentată.
    1. Conectorul trebuie să fie bine conectat la tabletă. Pentru a face acest lucru, deconectaţi-l, verificaţi-l în privinţa particulelor străine şi reconectaţi-l. (Vă rugăm să reţineţi că este posibil ca încărcătorul să prezinte o uşoară căldură la atingere după 15-20 min de încărcare)
    2. Asiguraţi-vă că tableta este conectată direct la încărcătorul livrat cu unitatea; nu utilizaţi portul USB al unui computer.
  3. Apăsaţi butonul de alimentare.
  4. Dacă tableta tot nu porneşte, 
    1. Apăsaţi şi ţineţi apăsat butonul de alimentare pentru 10-15 secunde (LED-ul va lumina intermitent de 1-2 ori).
    2. Apăsaţi butonul de alimentare din nou
  5. Dacă problema nu este rezolvată, poate fi necesară o reparaţie. Vă rugăm să ne contactaţi.

2. Tableta mea îngheaţă

  1. Apăsaţi şi ţineţi apăsat butonul de alimentare pentru 10-15 secunde pentru a opri tableta.
    Notă: orice date nesalvate vor fi pierdute.
  2. Apăsaţi butonul de alimentare din nou.
  3. Dacă tableta dumneavoastră îngheaţă din nou, reţineţi aplicaţia pe care o utilizaţi în momentul respectiv.
  4. Verificaţi dacă există orice actualizări disponibile pentru aplicaţie în Google Play Store.
    1. Atingeţi Apps&Widgets (Aplicaţii şi widget-uri), apoi atingeţi Play Store
    2. Atingeţi pictograma Download (Descărcare) din colţul din dreapta sus.
    3. Sunt listate toate aplicaţiile corelate cu contul dumneavoastră Google, cu actualizările disponibile evidenţiate în partea stângă sus. 
    4. Instalaţi actualizările relevante şi încercaţi din nou.
  5. Confirmaţi că aplicaţia este marcată explicit ca fiind compatibilă cu tableta dumneavoastră Sony sau cel puţin compatibilă cu tabletele pe care rulează Android 4.0 sau o versiune superioară. Play Store deserveşte multe tipuri diferite de dispozitive şi nu toate aplicaţiile sunt compatibile cu toate dispozitivele.
  6. Luaţi în considerare efectuarea unei restabiliri a setărilor din fabrică pentru a restabili imaginea funcţională originală pe tabletă.

3. Tableta mea nu poate fi oprită

  1. Apăsaţi şi ţineţi apăsat butonul de alimentare pentru 10-15 secunde pentru a forţa oprirea.
    Notă: orice date nesalvate vor fi pierdute.

4. Când şi cum trebuie efectuată restabilirea setărilor din fabrică

Dacă tableta dumneavoastră Sony prezintă un comportament neaşteptat care nu este abordat sau rezolvat prin soluţiile de mai sus, vă rugăm să efectuaţi o restabilire la setările din fabrică.
  1. Porniţi tableta
  2. Când este afişat ecranul de pornire, atingeţi Apps & Widgets (Aplicaţii şi widget-uri) din colţul din dreapta sus.
  3. Atingeţi Setting (Setare) şi apoi resetarea Backup &(Copie de rezervă)
  4. Activaţi opţiunile de restabilire necesare, de exemplu, Back up my data (Copiere de rezervă date personale) şi Automatic restore (Restabilire automată).
  5. Atingeţi Factory data reset (Resetare date din fabrică).



  6. Asiguraţi-vă că detaliile precum contul dumneavoastră Google, reţeaua wireless şi setările asemănătoare sunt înregistrate în altă parte înainte de a continua.
  7. Atingeţi Reset tablet (Resetare tabletă) pentru a continua.
  8. Atingeţi Erase everything (Ştergere totală) pentru a confirma că sunteţi conştient(ă) că datele vor fi şterse.
  9. După câteva secunde, tableta se va închide.
  10. Urmaţi expertul de pornire.
  11. Vizitaţi Play Store pentru a reinstala aplicaţiile pe care doriţi să le utilizaţi în continuare.