ID articol : S700024753 / Ultima modificare : 12.07.2018

PROGRAMUL VAIO DE SCHIMBARE VOLUNTARA PENTRU ADAPTOARELE CA VGP-AC19V18

Produse şi categorii aplicabile pentru acest articol



Stimate client al Sony VAIO,

Vă mulţumim pentru interesul dumneavoastră continuu în produsele Sony.

Sony a identificat recent faptul că izolaţia interioară a adaptoarelor de CA cu numărul de model  VGP-AC19V18 poate ceda în cursul utilizării, acest lucru putând cauza un posibil scurtcircuit în interiorul adaptoarelor CA.
Adaptoarele în cauză au fost vândute cu un anumit produs Sony de tip all-in-one (toate într-unul sigur), “VAIO Personal Computers” (Computere Personale VAIO), vândut în Europa în perioada octombrie 2007 - octombrie 2009 (seriile VGC-LT, VGC-LN, VGC-LM , VGC-JS2 şi VGC-JS3), şi împreună cu produsul Sony “VAIO Personal Computer Docking Station” (Staţie de Andocare pentru PC VAIO) vândut în Europa în perioada octombrie 2005 - octombrie 2009 (VGP-PRBX1 şi VGP-PRFE1). 
Numai anumite adaptoare CA VAIO sunt supuse acestui Program de Schimbare Voluntară. Niciun alt tip de adaptor CA de la Sony nu va fi afectat de acest Program de Schimbare Voluntară.
 
Pentru piaţa Europeană, adaptorul CA de tip VGP-AC19V18 este dotat cu împământare.

Aceasta înseamnă că, dacă adaptorul AC este conectat la o priză cu împământare şi acest scurtcircuit ar avea loc, siguranţa inclusă în sistemul acestuia ar sări şi adaptorul CA va înceta să funcţioneze.

Doar în cazul în care adaptorul nu este conectat la o priză împământată şi scurt-circuitul are loc există posibilitatea ca acest scurtcicuit să curenteze utilizatorul dacă acesta va atinge oricare din părţile metalice ale adaptorului CA, ale PC-ului sau ale oricărei conexiuni periferice.

...

Firma Sony va aranja ca clienţii cu un adaptor CA care se califică pentru acest program să primească gratuit la schimb un nou adaptor CA.

Vă rugăm daţi clic aici pentru a verifica dacă deţineţi un adaptor CA care se califică la acest program şi pentru a vă trimite un adaptor CA la schimb.

Ne cerem sincer scuze pentru inconvenienţa creată. Apreciem înţelegerea şi cooperarea dumneavoastră. Firma Sony continuă să depună eforturi pentru a îmbunătăţi standardele calităţii produselor sale până la cotele maxime posibile.

Cu respect, 
Echipa de Suport VAIO