ID articol : 00253750 / Ultima modificare : 18.11.2020

Cum se depanează problema de repornire continuă a Android TV Sony 2020

    Dacă un client nu foloseşte HbbTV şi continuă să experimenteze această problemă după ce aplică paşii din articol, sfătuiţi clientul să dezactiveze HbbTV.

    Dispozitivul dvs. Sony Android TV 2020 reporneşte continuu?

    Dacă dispozitivul dvs. Sony Android TV reporneşte continuu sau dacă, în alte cuvinte, ’este blocat într-o buclă continuă de repornire, poate fi necesară reiniţializarea forţată la setările din fabrică.

    Problema de repornire continuă poate să apară atunci când software-ul televizorului se blochează după o actualizare firmware şi nu puteţi efectua o reiniţializare standard la setările din fabrică.

    Dacă televizorul dvs. începe să repornească continuu, va afişa următorul ecran de pornire:

    Marshmallow reboot (Repornire în efect de spirală)

    Cum se efectuează reiniţializarea forţată la setările din fabrică folosind butoanele televizorului

    AVERTISMENT: o reiniţializare forţată a datelor la setările din fabrică va elimina toate setările clientului realizate pe televizor, inclusiv aplicaţiile descărcate, datele de sistem, ordinea canalelor şi setările reţelei wireless. Datele demonstrative pentru comercializarea modelelorZH8 vor fi, de asemenea, şterse din memoria internă. Dacă nu puteţi accesa meniul televizorului, efectuaţi, în schimb, o reinițializare a datelor la setările din fabrică.

    Înainte de a începe o reiniţializare forţată la setările din fabrică

    • Pentru această procedură poate fi nevoie de două persoane.
    • Locaţia butoanelor va varia în funcţie de modelul de televizor.
    • După efectuarea reiniţializării forţate la setările din fabrică, este posibil să puteţi recupera unele dintre datele aplicaţiilor dacă acestea sunt sincronizate în contul dvs. Google™. Paşii pentru sincronizarea aplicaţiilor variază în funcţie de opţiunile meniului televizorului:
      • HOME (Pagina principală) → Settings (Setări) → Device Preferences (Preferinţe dispozitiv) sau Accounts & Sign-In (Conturi şi conectare) → GoogleChoose synced apps (Alegeţi aplicaţiile sincronizate) → Select items you want to sync with the account → (Selectaţi elemente pe care doriţi să le sincronizaţi în cont) Sync now (Sincronizaţi acum).
      • HOME (Pagina principală) → Settings (Setări) → GoogleChoose synced apps (Alegeţi aplicaţiile sincronizate) în Sync (Sincronizare) → Select the items you want to sync with the account (Selectaţi elemente pe care doriţi să le sincronizaţi în cont) → Sync now (Sincronizaţi acum).
      • HOME (Pagina principală) → Settings (Setări) → PersonalGoogleChoose synced apps (Alegeţi aplicaţiile sincronizate) în Sync (Sincronizare) → Select the items you want to sync with the account (Selectaţi elemente pe care doriţi să le sincronizaţi în cont) → Sync now (Sincronizaţi acum).

    Cum se efectuează reiniţializarea forţată a datelor la setările din fabrică

    Mai întâi, determinaţi numărul de butoane ale televizorului. Puteţi accesa acest link pentru a identifica locaţia butoanelor televizorului dvs.’

    1. Un singur buton pe televizor: Butonul (Pornire) este localizat în partea de jos centrală sau în partea stângă a televizorului, atunci când îl priviţi din faţă.
    2. Trei butoane pe televizor: butoanele sunt localizate fie pe partea dreaptă, fie pe cea stângă a televizorului sau în partea din spate, în funcţie de model.

    Dacă nu puteţi găsi butoanele pe televizor, consultaţi manualul acestuia. Manualele sunt publicate pe pagina de asistenţă a modelului dvs.


    Urmaţi instrucţiunile în funcţie de numărul de butoane ale televizorului.

    Tipul A: modelul dvs. de televizor are un singur buton

    Tipul B: modelul dvs. de televizor are trei butoane


    Am efectuat o reiniţializare forţată a datelor la setările din fabrică şi nu pot acorda semnalul satelitului

    Dacă experimentaţi dificultăţi cu acordarea semnalului satelitului după efectuarea reiniţializării la setările din fabrică, accesaţi ghidul nostru de acordare a semnalului satelitului sau consultaţi acest videoclip:

    Dacă în continuare nu reuşiţi să efectuaţi acordarea semnalului, vă rugăm să ne contactaţi.