ID articol : 00242637 / Ultima modificare : 05.03.2020

Mesageria multimedia nu funcţionează

    • Verificaţi dacă serviciul MMS (Multimedia Messaging Service) este acceptat de operatorul de reţea şi/sau dacă este inclus în abonament.
    • Descărcaţi automat setările pentru internet şi MMS.

    Pentru descărcarea setărilor de internet şi MMS 

    • Puteţi oricând să adăugaţi manual setările pentru internet şi mesagerie pe dispozitivul dvs. Dacă este cazul, contactați operatorul rețelei pentru informații necesare.

    Pentru adăugarea setărilor de internet şi MMS 

    • Verificaţi puterea semnalului în bara de stare pentru a vă asigura că dispozitivul este conectat la o reţea. Dacă semnalul este slab sau nu există, deplasaţi-vă într-o locaţie deschisă, în care să nu existe obstacole, sau apropiaţi-vă de o fereastră.
    • Verificaţi memoria dispozitivului pentru a vedea dacă este disponibil spaţiu de memorie. Dacă memoria este plină, eliminați mesajele pentru a elibera spațiu.

    Pentru vizualizarea stării memoriei 

    Pentru ştergerea unui mesaj 

    Pentru ştergerea conversaţiilor 

    • Verificați dacă funcția de descărcare automată a mesajelor MMS este activată în setările pentru mesagerie.

    Pentru activarea descărcării automate a mesajelor MMS 

    • Utilizaţi numărul de telefon complet atunci când trimiteţi un mesaj. Atunci când introduceţi codul de ţară, utilizaţi „+” în loc de „00”.
    • Opriţi dispozitivul, apoi reporniţi-l. Astfel opriţi toate aplicaţiile care rulează şi eliberaţi memorie, fapt care uneori duce la rezolvarea automată a problemei.
    • Actualizaţi-vă dispozitivul pentru a vă asigura că beneficiaţi de performanţe optime şi cele mai recente îmbunătăţiri.