ID articol : 00242597 / Ultima modificare : 05.03.2020

Ecranul rămâne întunecat după ce termin un apel

    Când țineți dispozitivul la ureche în timpul unei conversații, ecranul este dezactivat pentru ca dvs. să nu activați din greșeală ecranul tactil. Dacă observaţi că ecranul nu este activat din nou când depărtaţi dispozitivul de ureche, încercaţi următoarele:

    • Apăsaţi uşor pe tasta de pornire/oprire Dacă ecranul nu se activează din nou, apăsați din nou pe tasta de pornire/oprire.
    • Nu uitați să scoateți folia de protecție provizorie care acoperă ecranul când cumpărați dispozitivul. Folia are rolul de a proteja ecranul doar în timpul transportului şi este uşor de dezlipit.
    • Dacă ați aplicat o folie de protecție a ecranului pe dispozitiv, asigurați-vă este concepută special pentru modelul dvs. de Xperia. Este important ca folia de protecţie a ecranului de aibă găuri poziţionate exact, astfel încât senzorul de proximitate să nu fie blocat. Pentru a verifica poziția exactă a senzorului de proximitate de pe modelul dvs. de Xperia, consultați ilustrația de prezentare generală din Ghidul utilizatorului.
    • Opriţi dispozitivul, apoi reporniţi-l. Astfel opriţi toate aplicaţiile care rulează şi eliberaţi memorie, fapt care uneori duce la rezolvarea automată a problemei.
    • Actualizaţi-vă dispozitivul pentru a vă asigura că beneficiaţi de performanţe optime şi cele mai recente îmbunătăţiri.
    • Se recomandă să faceți o copie de rezervă și să sincronizați datele importante cu un cont Google.
    • Utilizați aplicația Xperia Companion pentru computer pentru a efectua o reparare software în vederea resetării dispozitivului. Reţineţi că, atunci când efectuaţi o reparare a software-ului, se şterg toate datele din memoria internă. Conţinutul de tip fotografii, clipuri video şi muzică pe care-l salvaţi pe o cartelă SD externă nu este şters.

     Pentru copierea de siguranţă a datelor folosind un computer 

     Pentru copierea de siguranţă şi sincronizarea aplicaţiilor, setărilor telefonului şi istoricului de apeluri 

     Pentru repararea software-ului dispozitivului folosind Xperia Companion