2.5 bazat pe 2 (de) recenzii ale clienţilor

Uşurinţă în utilizare

Foarte bun

Cea mai utilă recenzie pozitivă
0

Un produs premium

SRS-X99 02.04.2017 de către marius000

Se aude foarte bine si merge perfect in momentul in care se foloseste doar pentru a asculat muzica. Pentru a viziona filme folosind boxa pentru sonor merge impecabil prin Bluetooth, prin WIFI apare un delay de 2 secunde, moment in care trebuiesc folosite diverse artificii. Overall un produs foarte bun.

Calitatea sunetului

Excelent

Caracteristici

Excelent

Design

Excelent

Uşurinţă în utilizare

Foarte bun

2

0

Cea mai utilă recenzie negativă
0

Foarte slab in raport cu descrierea si pretul

SRS-X99 28.02.2019 de către CristianP

Sunt fan Sony, mai ales in zona audio. Am peste 10 produse de generatii diferite din gama audio. Am asteptat aproape 2 luni pana sa apara in stoc si la un pret mai mic. NU am putut sa testez, in Brasov, produsul. Nici unul dintre magazinele locale nu au avut pe stoc candva produsul. In consecinta, l-am cumparat online in baza caracteristicilor produsului prezentate pe site-ul Sony si a diferitelor prezentari online. Boxa este foarte bine realizata si acesta este unicul punct pozitiv. Din punct de vedere muzical este un esec. Am testat boxa in toate configuratiile posibile ca intrari si surse de muzica. Nici una nu corespunde unei auditii confortabile si de calitate (am asteptari mari de la Sony). Mai mult, cu cat calitatea materialului sonor este mai mare cu atat boxa suna mai rau. Degeaba ai muzica HiRes daca boxa nu este in stare sa redea toata dinamica. Are inalte, poate chiar prea multe si atat. Zona de medii si joase este eliminata. Altfel spus nu am gasit nici o placere in a asculta muzica la aceasta boxa. Mai mult, cu cat volumul este mai mare cu atat suna mai strident si obositor, fiind imposibila utilizarea acesteia. Fiind o boxa din categoria superioara credeam ca se poate aasculta muzica in mod curent. Poate pentru petreceri o fi buna, dar eu nu asta am intentionat sa fac cu ea. Acel bass prezentat prin diferite videoclipuri nu exista. Aplicatia Android este la nivel de incepator, cel putin la nivelul interfetei, dar functionala. Partea cea mai slaba este egalizatorul incorporat. Diferitele stiluri predefinite aproape nu au nici un efect, iar cu doar cateva benzi in modul Custom nu poti face mai nimic. Un exemplu, cand modifici prima banda a egalizatorului de la - la +, este de asteptat ca bass-ul sa determine boxa sa cada efectiv de pe masa. Efectul este minor. Desi am redus mult zona de inalte, boxa tot nu se poate utiliza pentru auditii de calitate si pentru ceea ce este prezentat pe site. In concluzie, am facut retur, fiind extrem de dezamagit ca nu am putut sa ma bucur de ea.

Calitatea sunetului

Slab

Caracteristici