Cum devin dispozitivele Xperia accesibile tuturor

Asistarea simțurilor

Scopul nostru este de a oferi produse cu funcții de accesibilitate, care să le permită tuturor să comunice liber, indiferent de nevoile individuale. Ne concentrăm pe trei aspecte ale accesibilități: Asistența pentru vedere, care face conținutul mai ușor de văzut sau care-l transpune în sunet, Asistența pentru auz, care face conținutul mai ușor de auzit sau care-l transpune în text și Asistența pentru interacțiune, care facilitează operarea dispozitivului Xperia.

O tânără purtând ochelari, mască facială și căști Sony se uită foarte atent la un ecran Xperia
Accesibilitate pentru toți, indiferent de nevoi

Pentru a ne asigura că produsele și serviciile noastre pot fi folosite de cât mai multe persoane, îi rugăm pe cei cu probleme de accesibilitate să ne ajute să le creăm. În timpul procesului de planificare și dezvoltare, organizăm interviuri și teste de utilizare cu persoane cu dizabilități, iar contribuțiile și feedback-ul acestora se reflectă apoi în produsele finite.

Auziți ce apare pe ecran

Activați TalkBack și veți puteți interacționa cu telefonul dvs. prin atingere și feedback vocal, în loc să fiți nevoit să citiți pe ecran.

Vorbiți prin text

Aplicația Live Transcribe vă permite să participați mai ușor la conversațiile din jurul dvs. Aceasta afișează vorbirea sub formă de text pe ecran, vă alertează atunci când vă este rostit numele și vă permite să tastați răspunsurile pe ecran în timp ce vedeți transcrierea. 

Fiți conștient de sunetele importante

Activați funcția de notificări sonore, iar telefonul vă va alerta cu privire la zgomotele importante din casă, de exemplu, atunci când sună alarma de fum, când sună soneria de la ușă sau când plânge un copil.

Controlați cu ușurință

Meniul de accesibilitate este reprezentat de un meniu mare pe ecran, bazat pe pictograme, care facilitează blocarea dispozitivului, controlul volumului și al luminozității, realizarea de capturi de ecran și multe altele.


Sigla pentru baza de date GARI (Global Accessibility Reporting Initiative)
Consultați în GARI ceea ce oferim

Baza de date GARI (Global Accessibility Reporting Initiative) este un ghid de referință pentru utilizatorii de telefoane mobile și tablete cu deficiențe de auz, vedere, dexteritate sau alte nevoi speciale. Aceasta oferă o comparație rapidă și simplă a funcțiilor de accesibilitate de pe telefoane, inclusiv toate dispozitivele Xperia.

Pictogramă Accesibilitate
Tehnologie de asistare pe Xperia

Smartphone-urile noastre oferă tehnologii pentru persoanele cu deficiențe de vedere, auz și mobilitate.

Funcțiile disponibile pot varia în funcție de produs.
Unele funcții pot necesita instalarea de aplicații din Google Play™, în funcție de produs.