ID articol : 00283004 / Ultima modificare : 13.03.2024Tipărire

Aplicația pentru mobil TV Channel Editor for BRAVIA: editați-vă lista de canale TV de pe smartphone!

    Pentru a verifica dacă modelul dvs. de televizor este acceptat de aplicația pentru mobil, extindeți secțiunea „Applicable Products and Categories of This Article” („Produse și categorii aplicabile pentru acest articol”) din partea din dreapta sus a acestui articol.

    Disponibilitatea țărilor pentru aplicația pentru mobil TV Channel Editor for BRAVIA


    Ce este aplicația pentru mobil TV Channel Editor for BRAVIA și de unde o pot descărca?

    Aplicația pentru mobil TV Channel Editor for BRAVIA de la Sony vă permite să vă folosiți telefonul pentru a edita, a sorta și a organiza toate canalele TV prin satelit sau prin cablu. Acum puteți reordona, redenumi sau șterge canale TV cu doar câteva atingeri pe smartphone-ul dvs.!

    TV Channel Editor for BRAVIA este disponibilă pe dispozitive mobile cu Android OS / iOS.

    Faceți clic pe butonul corespunzător de mai jos pentru a descărca aplicația pentru mobil TV Channel Editor for BRAVIA pentru Android sau iOS.

    TV Channel Editor for BRAVIA app - Google Play
     
     TV Channel Editor for BRAVIA - App Store

    Modul de utilizare a aplicației pentru mobil TV Channel Editor for BRAVIA

    Pasul 1: Conectați aplicația pentru mobil la televizor

    Pasul 2: Utilizați aplicația pentru mobil pentru a edita lista de canale TV


    Întrebări frecvente despre aplicația pentru mobil TV Channel Editor for BRAVIA

    Am mai multe liste de canale. Pot să le editez pe fiecare?

    Profilurile dvs. de canale de televiziune instalate apar în aplicația pentru mobil sub file separate. De exemplu, puteți avea o filă separată pentru canalele dvs. prin Satelit și prin Cablu/Terestru, după cum se arată în captura de ecran de mai jos. Comutați între file pentru a edita o anumită listă de canale. Toate modificările vor fi salvate când ieșiți din aplicație.

    Filele Satelit și Cablu din aplicație


    Nu pot să conectez aplicația la televizor

    Televizorul meu a fost actualizat la cea mai recentă versiune de firmware

    Dacă televizorul dvs. are cea mai recentă versiune de firmware, aplicația se conectează la televizor prin Wi-Fi.

    Dacă apare unul dintre următoarele mesaje de eroare de conectare în aplicație: „Failed to connect” (Conexiune eșuată), „Connection lost” (Conexiune pierdută) sau „Channel editing suspended” (Editare canal suspendată), urmați pașii de depanare de mai jos:

    Depanați problemele de conexiune la Wi-Fi

    Televizorul meu nu a fost încă actualizat la cea mai recentă versiune de firmware

    Întotdeauna recomandăm menținerea firmware-ului de televizor actualizat [engleză]. Dacă televizorul încă are versiunea de firmware anterioară, aplicația se va conecta la televizor prin Bluetooth.

    Dacă apare unul dintre următoarele mesaje de eroare de conectare în aplicație: „Connection failed” (Conexiunea a eșuat), „Connection to... lost” (Conexiune la... pierdută) sau „Channel editing suspended” (Editare canal suspendată), urmați pașii de depanare de mai jos:

    Depanați problemele de conexiune la Bluetooth


    De ce nu se reflectă schimbările listei de canale pe care le-am făcut în aplicație în Ghidul TV/Ghidul electronic de programe?

    Modificările pe care le-ați făcut în aplicația TV Channel Editor for BRAVIA ar trebui să apară în Ghidul TV/Ghidul electronic de programe (EPG) imediat după ce le-ați confirmat. Cu toate acestea, uneori poate dura mai mult timp pentru ca lista de canale să se actualizeze. Așteptați și verificați din nou mai târziu.


    De ce are nevoie aplicația pentru mobil de permisiuni privind locația?

    Dacă vă apare o solicitare de permisiune pentru locație în aplicația mobilă, acest lucru înseamnă că conectați aplicația la un televizor cu o versiune de firmware mai veche, care poate folosi aplicația numai prin Bluetooth. În acest caz, aplicația pentru mobil folosește Bluetooth pentru a se conecta la televizor, iar majoritatea versiunilor de sisteme de operare de pe piață necesită ca utilizatorul să-și activeze locația pentru ca Bluetooth să funcționeze. Cu toate acestea, după efectuarea actualizării de software a televizorului, care permite conexiunea prin Wi-Fi, nu va mai fi nevoie să utilizați Bluetooth.


    De ce are nevoie aplicația pentru mobil de permisiuni privind camera?

    Va trebui să oferiți aplicației permisiunea de a utiliza camera pentru ca aceasta să poată scana codul QR de pe televizor.


    De ce trebuie ca dispozitivul mobil să fie conectat la aceeași rețea Wi-Fi la care este conectat și televizorul?

    Dispozitivul dvs. mobil (de ex., smartphone) și televizorul trebuie să fie conectate la aceeași rețea Wi-Fi pentru a stabili o conexiune TCP/IP.


    Am o versiune mai veche a aplicației pentru mobil. Pot să conectez aplicația la televizor?

    E posibil să nu puteți conecta aplicația la televizor dacă firmware-ul instalat al televizorului nu acceptă conectarea aplicației prin Bluetooth. Recomandăm să folosiți cea mai recentă versiune de firmware a televizorului și cea mai recentă versiune a aplicației pentru mobil TV Channel Editor for BRAVIA.

    Faceți clic pe butonul corespunzător de mai jos pentru a descărca cea mai recentă versiune a aplicației pentru mobil TV Channel Editor for BRAVIA pentru Android sau iOS.

    TV Channel Editor for BRAVIA app - Google Play
     
     TV Channel Editor for BRAVIA - App Store

    Televizorul meu are o versiune de firmware pentru televizor mai veche. Pot să conectez aplicația la televizor?

    Da, versiunile anterioare de firmware ale televizorului vor fi detectate în timpul scanării codului QR pe televizor cu ajutorul smartphone-ului. Puteți stabili o conexiune prin Bluetooth în loc de Wi-Fi. Cu toate acestea, întotdeauna recomandăm descărcarea celei mai recente versiuni de firmware pentru televizor. Dacă vă conectați la un televizor cu o versiune de firmware mai veche, aplicația pentru mobil vă va solicita să utilizați Bluetooth, după cum se explică mai jos:

    1. Scanați QR code (codul QR) afișat pe televizor folosind dispozitivul mobil pentru a realiza conexiunea.
    2. Atingeți „Connect via Bluetooth” (Conectare prin Bluetooth).
    3. Atingeți fie „While using the app” („În timpul utilizării aplicației”) sau „Only this time” („Numai de data aceasta”) pentru a permite TV Channel Editor for BRAVIA să acceseze locația dispozitivului dvs.
    4. Atingeți „Se permite” pentru a permite TV Channel Editor for BRAVIA să găsească, să se conecteze și să determine poziția relativă a dispozitivelor din apropiere.
    5. Atingeți „Allow” (Se permite) dacă vedeți fereastra pop-up „TV Channel Editor for BRAVIA wants to turn on Bluetooth” (TV Channel Editor for BRAVIA dorește să activeze Bluetooth).
    6. Selectați numele televizorului dvs. din lista de sub „Connect to your TV” (Conectați-vă la TV) pentru a-l asocia cu smartphone-ul dvs. Numele televizorului este afișat pe ecranul „Instalați și deschideți aplicația” de pe televizor. O solicitare de asociere la Bluetooth va apărea atât pe ecranul televizorului, cât și în aplicația pentru mobil. Asigurați-vă că ambele solicitări de asociere afișează același cod de asociere (de ex., „410211”). Selectați PAIR (ASOCIERE) pe smartphone-ul și pe televizorul dvs. pentru a confirma solicitarea de asociere. Nu trebuie să introduceți codul de asociere pe niciun dispozitiv.
    7. După conectarea aplicației la televizor, pe televizorul dvs. va apărea ecranul „You are connected!” (Sunteți conectat!).

    IMPORTANT: Vă rugăm să nu părăsiți ecranul „You are connected” (Sunteți conectat) de pe televizorul dvs. în timp ce editați lista de canale pe dispozitivul mobil. În caz contrar, s-ar putea pierde conexiunea.