ID articol : 00232552 / Ultima modificare : 26.09.2019

Serviciul VAIO Care Premium Tools (Instrumente premium VAIO Care) încetează pe 30 septembrie 2020

    Începând de pe 30 septembrie 2020, la ora 23:59(1), VAIO Care Premium Tools (Instrumente premium VAIO Care) nu va mai fi acceptat pe sistemele computerelor Sony VAIO.

    Drept urmare, utilizatorii VAIO nu vor mai putea să achiziţioneze licenţe noi sau să îşi reînnoiască licenţele existente pentru VAIO Care Premium Tools (Instrumente premium VAIO Care), începând de pe 30 septembrie 2019, la 23:59(1). Utilizatorii VAIO care, momentan, au o licenţă activă pot utiliza în continuare VAIO Care Premium Tools (Instrumente premium VAIO Care) până la expirarea licenţelor individuale ale acestora.

    Sony a format un parteneriat cu iolo Technologies® pentru a oferi utilizatorilor VAIO instrumentele de software iolo System Mechanic®. Faceţi clic aici pentru informaţii suplimentare sau pentru a achiziţiona direct System Mechanic® înainte de 1 octombrie.

    De asemenea, începând cu 1 octombrie 2019(1) utilizatorii VAIO pot achiziţiona System Mechanic® din aplicaţia VAIO Care de pe computerul lor, urmând paşii de mai jos:

    1. Porniţi VAIO Care
    2. Faceţi clic pe [[SDLENTITYREF[quot]]]Advanced Tools[[SDLENTITYREF[quot]]] (Instrumente avansate)
    3. Faceţi clic pe [[SDLENTITYREF[quot]]]Premium Tools[[SDLENTITYREF[quot]]] (Instrumente premium)
    4. Se va deschide pagina de achiziţie System Mechanic

    NOTĂ: Va trebui să aveţi VAIO Care versiunea 7.3 sau o versiune mai nouă pentru a putea achiziţiona System Mechanic din VAIO Care, începând de pe 1 octombrie 2019(1).

    Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate de această situaţie şi vă mulţumim pentru înţelegerea dvs.

    (1) Toate datele [[SDLENTITYREF[amp]]] orele sunt specificate pentru fusul orar al Pacificului şi pot diferi în funcţie de ţară sau de regiune.