ID articol : 00242417 / Ultima modificare : 13.01.2023Tipărire

Telefonul meu nu pornește

    Dacă telefonul nu funcționează când încercați să-l porniți, încercați aceste acțiuni pe rând.

    • Acordați-i dispozitivului suficient timp pentru a porni. Apăsați lung butonul de pornire până când dispozitivul vibrează, apoi eliberați-l. Poate dura până la 10 secunde până când dispozitivul va vibra.
    • Asigurați-vă că dispozitivul este încărcat. Dacă bateria este descărcată complet, poate dura până la 30 de minute până când dispozitivul va reacționa la încărcare. În acest timp, ecranul rămâne întunecat și nu afișează pictograma de încărcare. De asemenea, rețineți că poate dura până la 4 ore pentru ca o baterie epuizată să se încarce complet.
    • Dacă întâmpinați dificultăți la încărcarea dispozitivului, mai întâi asigurați-vă că folosiți un încărcător original Sony și un cablu USB destinat special încărcării dispozitivului dvs. Încercați să încărcați dispozitivul cu un alt cablu USB conectat la portul USB al unui computer. Dacă dispozitivul începe să se încarce astfel, acesta poate fi un semn că încărcătorul nu funcționează corespunzător.
    • Dacă în dispozitivul dvs. se află un card de memorie, scoateți-l și reporniți dispozitivul. Dacă scoaterea cardului de memorie rezolvă problema, cardul dvs. SD poate fi deteriorat. În acest caz, trebuie să înlocuiți cardul SD al dispozitivului dvs.
    • Puteți reporni sau opri forțat dispozitivul în situațiile în care nu mai funcționează sau nu repornește în mod normal. În timpul repornirii forțate, nu sunt șterse date personale sau setări de orice fel.

    Repornirea/oprirea forțată

    Pentru a reporni sau a opri forțat dispozitivul

    Pornirea dispozitivului

    Pentru a porni dispozitivul

    Repornirea în 2 minute

    • Dacă procedeul de repornire forțată nu se realizează cu succes, puteți încerca procedeul de repornire în 2 minute.

    Pentru a reporni forțat în 2 minute

    • Se recomandă să faceți copii de siguranță și să sincronizați datele importante cu un cont Google.
    • Utilizați aplicația pentru computer Xperia Companion pentru a efectua o reparație a software-ului și pentru a reseta dispozitivul. Rețineți că toate datele sunt șterse din stocarea internă a dispozitivului dvs. când efectuați o reparație a software-ului. Conținutul salvat pe un card SD extern, cum ar fi fotografii, videoclipuri și muzică, nu este șters.

    Realizarea copiilor de siguranță ale datelor cu ajutorul unui computer

    Pentru a realiza copii de siguranță ale datelor dvs. utilizând un computer

    Realizarea copiilor de siguranță pentru aplicații, setări ale telefonului și istoricul apelurilor

    Pentru a realiza copii de siguranță și a sincroniza aplicațiile, setările telefonului și istoricul apelurilor

    Repararea software-ului cu Xperia Companion

    IMPORTANT: Pe telefoanele inteligente Xperia lansate începând cu anul 2019, nu puteți folosi Xperia Companion pentru a vă recupera conținutul. Utilizați Google Drive pentru a realiza copii de siguranță și pentru a vă recupera conținutul.

    Pentru a repara software-ul dispozitivului utilizând Xperia Companion


    Notă! Dacă ați încercat următorii pași și problema tot nu se rezolvă, poate fi necesar să faceți o programare pentru reparație.