ID articol : 00242417 / Ultima modificare : 28.08.2020

Telefonul meu nu se aprinde

    Dacă dispozitivul nu reacționează când încercați să-l porniți, încercați pe rând aceste acțiuni. Verificaţi după fiecare acţiune dacă problema s-a rezolvat înainte de a trece la acţiunea următoare.

    • Aşteptaţi ca dispozitivul să pornească. Țineți apăsată tasta de pornire/oprire până când dispozitivul vibrează și apoi eliberați tasta. Pot trece şi 10 secunde până când dispozitivul începe să vibreze.
    • Asigurați-vă că dispozitivul este încărcat. Dacă bateria este descărcată complet, pot trece şi 30 de minute până când telefonul reacţionează la încărcare. În acest interval de timp, este posibil ca ecranul să rămână întunecat, neafişând pictograma de încărcare. De asemenea, reţineţi că încărcarea completă a unei baterii descărcate poate dura şi 4 ore.
    • Dacă aveți probleme legate de încărcarea dispozitivului, începeți prin a vă asigura că utilizați un încărcător Sony original și un cablu USB conceput special pentru încărcarea dispozitivului. Încercaţi să încărcaţi dispozitivul cu alt cablu USB conectat la portul USB al unui computer. Dacă dispozitivul începe să se încarce, este posibil ca încărcătorul să nu funcţioneze corespunzător.
    • Dacă în dispozitiv există o cartelă de memorie, scoateţi-o şi reporniţi dispozitivul. Dacă problema se rezolvă scoţând cartela de memorie, cartela SD poate fi defectă. În acest caz, trebuie să luați o cartelă SD de rezervă pentru dispozitiv.
    • Puteţi forţa repornirea sau închiderea dispozitivului atunci când acesta nu mai răspunde sau nu reporneşte normal. Nu se şterg setări sau date personale în timpul unei reporniri forţate.

    Pentru forţarea repornirii sau opririi dispozitivului 

    Pentru pornirea dispozitivului 

    • Dacă procedura de repornire forţată nu are niciun rezultat, trebuie să încercaţi procedura de repornire de 2 minute.

    Pentru forţarea unei reporniri de 2 minute

    • Se recomandă să faceți o copie de rezervă și să sincronizați datele importante cu un cont Google.
    • Utilizați aplicația Xperia Companion pentru computer pentru a efectua o reparare software în vederea resetării dispozitivului. Reţineţi că, atunci când efectuaţi o reparare a software-ului, se şterg toate datele din memoria internă. Conţinutul de tip fotografii, clipuri video şi muzică pe care-l salvaţi pe o cartelă SD externă nu este şters.

    Pentru copierea de siguranţă a datelor folosind un computer 

    Pentru copierea de siguranţă şi sincronizarea aplicaţiilor, setărilor telefonului şi istoricului de apeluri 

    Pentru repararea software-ului dispozitivului folosind Xperia Companion 

    Notă! Dacă ați încercat pașii următori și problema nu este încă rezolvată, poate fi necesar să rezervați o reparație.