ID articol : 00250888 / Ultima modificare : 15.10.2020

Promoția „Cashback” de revendicare pentru echipamente digitale de imagine

    1. Cum pot participa la promoţie?

    2. Când îmi voi primi plata de cashback și cum o să se vadă tranzacția în contul meu bancar?

    3. De ce trebuie să prezint dovada achiziției, numele modelului și numărul de serie?

    4. Ce este considerată dovadă acceptabilă a achiziției?

    5. Unde este localizat numărul de serie al produsului meu?

    6. Site-ul arată că numărul meu de serie nu este recunoscut. De ce?

    7. Ce formate pot fi utilizate pentru încărcarea documentelor ca parte a procesului de înregistrare și dacă există restricții de dimensiune?

    8. Am primit un mesaj care susține că cererea mea este incompletă. Ce ar trebui să fac acum?

    9. Mi-am cumpărat produsul cu câteva săptămâni înainte / după perioada promoției. Poate Sony să facă o excepție și să autorizeze o plată de cashback pentru achiziția mea?

    10. Am depus o cerere pentru 5 produse, dar am dreptul la cashback pentru un (1) produs. De ce nu sunt eligibil pentru celelalte produse?

    11. Nu am primit actualizări de e-mail cu privire la revendicarea mea, cum pot urmări evoluția acesteia?

    12. Am probleme când încerc să mă înregistrez pentru această promoție online. Unde ar trebui să cer informații?

    13. Ce se întâmplă cu informațiile mele personale?

     

    1. Cum pot participa la promoţie?

    PASUL 1

    Dacă ați achiziționat oricare dintre produsele eligibile de la un distribuitor Sony autorizat din România între 15 octombrie 2020 și 31 ianuarie 2021 (inclusiv), aveți dreptul să faceți o cerere pentru promoția de Cashback în bani şi se aplică restul prezentelor Clauze și condiții.

    PASUL 2

    Puteți accesa site-ul campaniei şi faceţi clic pe butonul de revendicare pentru a vă înregistra. Revendicările trebuie făcute online, după cel puțin 30 de zile de la data achiziţiei, altfel acestea nu vor fi acceptate.

    Notă: Revendicările pot fi depuse în perioada 14.11.2020 - 31.03.2021 (până la miezul nopții).      

    PASUL 3

    Va trebui să vă conectaţi sau să creaţi un cont My Sony şi să oferiţi următoarele informaţii:

    - Informații despre produs: model, seria produsului, data cumpărării şi distribuitorul

    - Detalii personale: nume, adresă de e-mail, cod poştal, detaliile băncii, număr de telefon

    - Dovada achiziţiei

    - O fotografie a seriei de pe corpul produsului

    După ce oferiţi aceste informaţii, vă rugăm să faceţi clic pe butonul “Claim” (“Solicitaţi”)

    PASUL 4

    După trimiterea formularului, veți fi redirecționat către o pagină de confirmare iar un e-mail care vă confirmă înregistrarea va fi trimis la adresa dvs. de e-mail. Codul dvs. de înregistrare este un număr de 8 cifre care va fi afișat pe linia subiectului de e-mail. Acest cod va funcționa și ca număr de referință în cazul în care aveți întrebări despre această campanie.

    PASUL 5

    În cazul în care cererea dvs. îndeplinește termenii și condițiile promoției, veți primi Cashback-ul desemnat în termen de 28 de zile de la validarea solicitării. Dacă doriți să verificați starea solicitării de Cashback, faceți clic pe link-ul "Vedeţi starea cererii dumneavoastră" de pe pagina de pornire a campaniei.

     

    2. Când îmi voi primi plata de cashback și cum o să se vadă tranzacția în contul meu bancar?

    Scopul nostru este de a efectua plata în termen de 28 de zile de la validarea cererii dvs. -  nu în termen de 28 de zile de la înregistrarea dvs. și nu ne asumăm responsabilitatea pentru niciunul dintre comercianții cu amănuntul / vânzătorii care sfătuiesc în mod incorect clienții că plățile sunt efectuate în termen de 28 de zile de la data cumpărării sau pentru date / timp eronate. Rețineți că orice informații lipsă sau incorecte riscă să întârzie validarea și plata, prin urmare, asigurați-vă că ați furnizat toate informațiile corecte necesare. Plățile de cashback ar trebui să se reflecte sub numele WorldPay sau Link Network.

     

    3. De ce trebuie să prezint dovada achiziției, numele modelului și numărul de serie?

    Avem nevoie de o dovadă a achiziției pentru a verifica dacă înscrierea dvs. respectă termenii și condițiile promoției.

     

    4. Ce este considerată dovadă acceptabilă a achiziției?

    "O dovadă acceptabilă de cumpărare trebuie să conțină criteriile de mai jos:
    1- Numele vânzătorului.
    2- Data achiziționării.
    3- Detaliile produsului.
    4- Codul Fiscal al vânzătorului

    Țineți seama de faptul că cererea poate fi respinsă dacă documentele furnizate nu îndeplinesc criteriile de mai sus. "

     

    5. Unde este localizat numărul de serie al produsului meu?

    Vă rugăm să dați clic aici pentru a vedea cum puteți localiza numărul de serie al dispozitivului dvs.

     

    6. Site-ul arată că numărul meu de serie nu este recunoscut. De ce?

    Verificați dacă ați introdus corect numărul de serie. Dacă sunteți sigur că informațiile sunt corecte, este posibil ca modelul dvs. să nu fie inclus în această promoție.

     

    7. Ce formate pot fi utilizate pentru încărcarea documentelor ca parte a procesului de înregistrare și dacă există restricții de dimensiune?

    Fișierul dvs. nu trebuie să fie mai mare de 5 MB. Puteți încărca numai formatele standard JPG, JPEG, PNG și PDF.

     

    8. Am primit un mesaj care susține că cererea mea este incompletă. Ce ar trebui să fac acum?

    Vă rugăm să ne trimiteți informațiile solicitate în mesaj cât mai curând posibil, pentru a vă putea confirma participarea la promoție. Dacă nu răspundeți în termen de 14 de zile, nu putem garanta că veți primi banii înapoi.

     

    9. Mi-am cumpărat produsul cu câteva săptămâni înainte / după perioada promoției. Poate Sony să facă o excepție și să autorizeze o plată de cashback pentru achiziția mea?

    Nu putem lua în considerare clienții care solicită această promoție decât dacă produsul lor este achiziționat în termenele menționate în Termenii și condițiile.

     

    10. Am depus o cerere pentru 5 produse, dar am dreptul la cashback pentru un (1) produs. De ce nu sunt eligibil pentru celelalte produse?

    Fiecare revendicare trebuie făcută separat pe site-ul nostru. La sfârșitul fiecărei cereri ce s-a înregistrat cu succes veți avea șansa de a depune o nouă cerere. Faceți clic pe butonul "Revendicați alt produs" pentru a adăuga o revendicare pentru un alt produs.

    NOTĂ: Fiecare client poate depune cel mult 5 solicitări (şi numai două solicitări pentru fiecare model/ kit).

     

    11. Nu am primit actualizări de e-mail cu privire la revendicarea mea, cum pot urmări evoluția acesteia?

    Un e-mail de confirmare automată este trimis atunci când revendicarea dvs. este depusă și un alt e-mail atunci când revendicarea dvs. este acceptată. Dacă avem nevoie de alte informații, vă vom trimite un e-mail separat. Asigurați-vă că verificați dosarul spam / junk din mailbox. În plus, puteți utiliza acest link pentru a urmări progresul revendicării dvs. introducând ID-ul de revendicare furnizat în e-mail-ul de confirmare.

     

    12. Am probleme când încerc să mă înregistrez pentru această promoție online. Unde ar trebui să cer informații?

    Nu ezitați să contactați linia noastră de asistență prin acest link pentru orice întrebare cu privire la depunerea revendicării dvs. sau pentru a raporta orice probleme pe care le puteți întâmpina.

     

    13. Ce se întâmplă cu informațiile mele personale?

    Puteți consulta politica noastră privind utilizarea informațiilor despre clienți accesând acest link.