BRAVIA, divertisment pentru viitor
Cererea de TV-uri cu ecrane mai mari conduce la o utilizare crescută a resurselor și energiei. Eforturile Sony pentru durabilitate asigură eficiență din faza de dezvoltare până în momentul vizionării.
Cererea de TV-uri cu ecrane mai mari conduce la o utilizare crescută a resurselor și energiei. Eforturile Sony pentru durabilitate asigură eficiență din faza de dezvoltare până în momentul vizionării.
Cu BRAVIA, vă veți putea bucura de cele mai captivante experiențe TV și de un design uimitor, alături de inovații menite să reducă impactul asupra mediului, contribuind la reducerea consumului de energie și a utilizării resurselor neregenerabile. Este ușor să selectați propriile setări pentru BRAVIA, pentru a contribui suplimentar la reducerea impactului asupra mediului.
Inginerie avansată pentru viitor
Pentru a reduce impactul asupra mediului, lucrăm la mai multe aspecte ale ciclului de viață al produsului, cum ar fi reducerea cantității de plastic virgin, îmbunătățirea eficienței transportului și revizuirea consumului de energie în timpul utilizării.
Cu Eco Dashboard flexibil și configurabil, setările de economisire a energiei pot fi gestionate centralizat. Puteți personaliza cu ușurință setările de economisire a energiei pentru TV-ul dumneavoastră, mediul de vizionare și conținutul urmărit într-un singur loc și puteți vedea contribuția la reducerea impactului asupra mediului.
[1] Setări implicite [2] Setări de economisire a energiei activate
Funcțiile de economisire a energiei includ oprirea televizorului după inactivitate și economisirea automată a energiei cu un senzor de lumină. Senzorul pentru lumină ambientală din Eco Dashboard permite ajustarea automată a luminozității în funcție de lumina din încăpere, optimizând consumul de energie.
[1] Mediu mai întunecat [2] Mediu mai luminos
Activarea setărilor de economisire a energiei din Eco Dashboard permite reducerea consumului de energie cu aproximativ 32%.
[1] Setări implicite [2] Setări de economisire a energiei activate
BRAVIA CAM pentru a detecta mișcarea spectatorului, astfel că ecranul poate fi estompat automat pentru a minimiza consumul de energie când nu se află nimeni în fața televizorului, reducând consumul de energie cu până la 32%.
Tehnologia unică de procesare a semnalelor este menită să livreze atât contrast excepțional, cât și utilizare optimă a energiei. Prin realocarea energiei de la zonele întunecate la zonele luminoase ale imaginii, vă oferă imagini mai realiste, precum și consum redus de energie cu până la 33%.
[1] Întunecat [2] Luminozitate tipică [3] Luminos
Calitate ridicată a produselor utilizând materiale reciclate
În fiecare aspect al designului, de la dezvoltarea materialelor la estetică, am reușit să creștem gradul de utilizare a materialelor reciclate, păstrând în același timp finisajul de înaltă calitate. De exemplu, televizoarele OLED utilizează SORPLAS™, plasticul reciclat Sony pentru capacul posterior, care este cea mai mare piesă a televizorului, reducând utilizarea plasticului virgin cu aproximativ 60%.
Poate fi mai dificil să se obțină unele calități de aspect cu materiale plastice reciclate pentru piese exterioare. Însă, plasticele reciclate SORPLAS pot fi folosite prin selecția atentă a materiilor prime, ajustarea compoziției în timpul fabricării și rețetei proprii de aditivi, obținându-se frumosul finisaj negru lucios pe care clienții îl așteaptă de la BRAVIA.
Plasticul pentru electrocasnice, precum TV, are aditivi pentru rezistență și ignifugare. Dezvoltarea SORPLAS permite utilizarea minimă a aditivilor pentru proprietăți ale materialului egale cu ale TV-urilor standard cu plastic obișnuit. Ca urmare, TV-ul va avea o durată de viață utilă lungă, cu amprentă ecologică redusă.
SORPLAS este un plastic reciclat, din bidoane de apă, deșeuri de discuri optice colectate de la fabrici și de pe piață și o substanță ignifugă patentată. Un avantaj al SORPLAS este că nu se degradează, chiar și după reciclări repetate. Piesele din SORPLAS reduc cantitatea de deșeuri și de a contribui la o societate orientată spre reciclare.
Deșeurile de discuri optice zdrobite, obținute de la producătorul Sony Music Solutions Inc., reprezintă unul dintre ingredientele SORPLAS, utilizat pentru capacul posterior.
Emisiile de CO2 din producția de SORPLAS utilizat pentru capacele posterioare ale BRAVIA pot fi reduse cu aproximativ 57% comparativ cu producția de plastic virgin ignifug utilizat în aceleași scopuri.
[1] Plastic virgin ignifug [2] SORPLAS
Ne pregătim din timp pentru reciclare, astfel că piesele realizate din SORPLAS sunt ștanțate pentru a le putea deosebi și recupera dintre alte materiale.
Producem BRAVIA în fabrici prietenoase cu mediul. În special, fabricile noastre din China utilizează 100% energie regenerabilă pentru fabricație din anul fiscal 2020.
Analizăm fiecare detaliu al ambalajului cu gândul la mediu, bazându-ne pe numeroase simulări și decenii de experiență logistică la nivel global.
În mod obișnuit, ambalajul este necesar deasupra, dedesubtul și pe lateralele televizoarelor BRAVIA. După numeroase simulări și decenii de experiență logistică la nivel global, am optimizat ambalajul pentru a proteja televizorul, reducând materialele de ambalare.
În plus, benzile de plastic utilizate pentru ambalare au fost înlocuite cu benzi de hârtie puternice. Am obținut o reducere de aproximativ 48% a volumului total de plastic din ambalaj.
Am reproiectat ambalajul care protejează produsul la transport, am redus dimensiunea pachetului cu 15% și greutatea totală cu 12%. Aceasta crește numărul de produse pe palet și, ca rezultat, emisiile de CO2 per produse, generate de transport sunt reduse cu aproximativ 15%.
Informațiile tipărite pe ambalaj au fost atent analizate din punct de vedere al simplității și lungimii, pentru a reduce utilizarea cernelii cu aproximativ 91% și pentru a diminua impactul fără a compromite designul și atractivitatea ambalajului.
Departament Design de produs 2, Divizie Design de produs 1,
Grupul Divertisment la domiciliu
Grupul Divertisment la domiciliu și sunet
Sony Corporation
Cererea crescută de televizoare cu ecrane mai mari contribuie la impactul asupra mediului, ceea ce a condus la eforturi pentru reducerea consumului de energie al BRAVIA. Cheia acestor eforturi este tehnologia afișajului, componenta principală a televizorului. BRAVIA oferă expresivitate a imaginii la calitate ridicată, care maximizează performanța ecranului și reduce consumul de energie, controlând cu precizie LED-urile cu iluminare din spate pe baza diferitelor informații, precum scenele video, lumina ambientală, temperatura și prezența și poziția persoanelor, recunoscute de BRAVIA CAM. În plus, am depus eforturi și pentru designul interfeței cu utilizatorul a Eco Dashboard, permițându-le utilizatorilor să controleze setările de economisire a energiei mai intuitiv și mai facil. Acestea și alte măsuri diferite ne permit să continuăm să contribuim la reducerea impactului asupra mediului.
Departament Design 1, Divizie Design de produs 2
Grupul Divertisment la domiciliu
Grupul Divertisment la domiciliu și sunet
Sony Corporation
Utilizăm în mod activ SORPLAS, plasticul reciclat unic al Sony, de mai bine de zece ani, iar acum îl utilizăm pentru capacele posterioare ale unora dintre televizoare. Ne-am confruntat cu o serie de provocări când am început să luăm în considerare utilizarea acestuia. Cu toate acestea, prin colaborare cu departamentul care a dezvoltat SORPLAS, am îmbunătățit rețeta în mod repetat, am făcut prototipuri și am utilizat cu succes SORPLAS pentru televizoare fără a compromite performanța și calitatea, reducând, astfel, cantitatea de plastic virgin utilizat. În plus, este important să reducem cantitatea de materiale de protecție din ambalaj. Aceasta va reduce utilizarea plasticului și, în același timp, va conduce la ambalaje mai mici și mai ușoare, care vor conduce la transport mai eficient, reducând, astfel, emisiile de CO2. Grație cunoștințelor și tehnologiei de simulare puternice, am testat în mod repetat produsul real pentru a stabili forma optimă pentru a reduce materialele de protecție, menținând proprietățile necesare pentru a proteja produsele. Vom continua să ne bazăm pe experiența și expertiza noastră pentru reduceri suplimentare, cu impact asupra mediului, prin activitățile noastre de design.
LINK CORELAT