ID articol : 00249122 / Ultima modificare : 06.08.2020

Cum să rezolvaţi mesajul de eroare [Network not connected] (Reţeaua nu este conectată)

    Mesaj de eroare de reţea sau oră greşită afişată

    Se afişează un mesaj [network not connected] (reţeaua nu este conectată) după ce aţi actualizat recent televizorul şi vă confruntaţi cu una sau mai multe dintre următoarele probleme:

    • Observaţi că ora indicată pe ecranul de pornire HOME este incorectă.
    • Unele aplicaţii pot să nu funcţioneze, în timp ce altele funcţionează normal.
    • Starea reţelei indică „Connected, No Internet” (Conectat, fără internet). 

    În acest caz, ceasul intern al televizorului poate să nu corespundă cu ora reţelei de internet după actualizarea de software, ceea ce cauzează această eroare de reţea.
    Puteţi rezolva această eroare modificând setarea ceasului la „Network Time” (Ora reţelei). 
     

    Cum să setaţi ceasul la ora reţelei

    Accesaţi [Setări] pictograma roată de setări → derulaţi în jos la [Preferinţe sistem] → selectaţi [Dată/oră] → selectaţi [Utilizează ora de reţea] 

    Alternativ, dacă aveţi canale de televiziune instalate, vizionaţi un canal TV cel puţin 30 de secunde şi reveniţi la ecranul HOME pentru a verifica dacă ora afişată este corectă.

     

    Dacă situaţia nu se îmbunătăţeşte după ce încercaţi această soluţie, vă rugăm să ne contactaţi.