ID articol : 00223469 / Ultima modificare : 02.08.2019

[Rezolvat] Probleme legate de sunet pe sistemul Home Theater cu canal de redare audio (ARC), pe televizoarele Android de la Sony (modelele 2016-2018) după actualizarea Android™ 8.0 Oreo™

    Ne face plăcere să vă anunţăm că această problemă a fost rezolvată. Dacă aveţi firmware v6.5830 (Android 8.0 Oreo) instalat, vă rugăm să descărcaţi cea mai recentă versiune de firmware (v6.6510) pentru televizorul dvs.:

    Dacă este prima dată când faceţi upgrade la Oreo, cea mai recentă versiune de firmware vă va aduce o varietate de beneficii. Pentru lista complete de caracteristici şi beneficii sau pentru a descărca acest firmware, vizitaţi pagina de produs specifică a televizorului dvs.

    Vă mulţumim pentru răbdare şi ne cerem scuze pentru orice neplăcere cauzată.

     


    Probleme de sunet în cazul sistemului Home Theater Audio Return Channel (ARC) pe televizoarele Sony Android (modelele 2016-2018) după actualizarea Android™ 8.0 Oreo™

    Suntem conştienţi că este posibil să experimentaţi probleme cu sunetul—prin portul ARC conectat la bara de sunet, receptorul A/V sau sistemul Home Theater—atunci când porniţi televizorul din stand-by.

    Momentan, inginerii noştri investighează cauza de rădăcină a problemei. Pentru a rămâne informat, vizitaţi regulat sau marcaţi această pagină.

    Între timp, încercaţi următoarele soluţii temporare în ordine numerică. Dacă simptomul/simptomele persistă, recomandăm aplicarea următoarei soluţii temporare din listă.

    NOTĂ: Activaţi prioritizarea sistemelor audio înainte de aplicarea soluţiilor temporare de mai jos. 
    [HOME] (Pagină de pornire) > [Settings] (Setări) > [Sound] (Sunet) > [Audio system prioritisation] (Prioritizare sisteme audio) 

    Soluţia temporară 1: 

    • Opriţi dispozitivul audio folosind telecomanda pentru sunet 
    • Opriţi televizorul folosind telecomanda acestuia
    • Porniţi televizorul folosind telecomanda acestuia

    NOTĂ: Dispozitivul audio va porni automat cu ajutorul funcţiei BRAVIA Sync (HDMI CEC)

    Soluţia temporară 2:

    • Schimbaţi setările difuzoarelor accesând [HOME] (Pagină de pornire) > [Settings] (Setări) > [Sound] (Sunet) > [Speakers] (Difuzoare) > [TV speakers] (Difuzoare televizor)
    • Opriţi televizorul folosind telecomanda acestuia
    • Porniţi televizorul folosind telecomanda acestuia

    NOTĂ: Setările difuzoarelor se vor comuta automat la [Audio system] (Sistem audio) cu ajutorul funcţiei BRAVIA Sync (HDMI CEC).

    Soluţia temporară 3:

    • Activaţi opţiunea de control BRAVIA Sync accesând [HOME] (Pagină de pornire) > [Settings] (Setări) > [External inputs] (Intrări externe) > [BRAVIA Sync settings] (Setări BRAVIA Sync) > [BRAVIA Sync control] (Control BRAVIA Sync) 
    • Selectaţi [Yes] (Da) dacă se afişează [Remove recognized devices from the list] (Eliminare dispozitive recunoscute din listă)
      NOTĂ: Controlul BRAVIA Sync va fi dezactivat.
    • Selectaţi controlul BRAVIA Sync din nou pentru a-l activa
      NOTĂ: Setările difuzoarelor vor fi comutate automat la [Audio system] (Sistem audio).

    Soluţia temporară 4:

    • Resetaţi televizorul
      1. Închideţi televizorul.
      2. Deconectaţi cablul de alimentare al televizorului (de la reţea) din priza electrică.
      3. Lăsaţi televizorul fără alimentare electrică pentru 2 minute.
      4. Conectaţi cablul de alimentare al televizorului (de la reţea) în priza electrică.

    Vă mulţumim pentru răbdare şi ne cerem scuze pentru orice neplăcere cauzată.