Model aplicabil

Aceste informaţii sunt pentru următoarele modele:

  • WF-G700N / INZONE Buds

IMPORTANT: Acest fișier este destinat utilizării numai cu modelele identificate. Nu toate modelele sunt disponibile în toate țările/regiunile.

Despre această descărcare

Beneficii și îmbunătățiri

  • Acum acceptă aplicația Sony | Headphones Connect
    Note:
    • Pentru a utiliza aplicația Sony | Headphones Connect, e posibil să fiți nevoit să ștergeți informațiile de asociere Bluetooth ale smartphone-ului și să efectuați din nou asocierea după actualizarea la cea mai nouă versiune de firmware.
    • Aplicația Sony | Headphones Connect acceptă numai o conexiune Low Energy (LE) Audio. Nu acceptă conexiunile realizate folosind un transmițător USB sau metode Bluetooth convenționale, cum ar fi Classic Audio.
    • Actualizările de firmware pentru căștile INZONE vor continua să fie realizate NUMAI din aplicația INZONE Hub de pe computer.

Cerințe de sistem

  • Computer Windows (Windows 10 sau o versiune ulterioară)
  • O conexiune activă la Internet
  • Trebuie instalată cea mai recentă versiune a aplicației INZONE Hub
  • Căștile trebuie conectate la computer

Informații despre fișier

  • Nume: Actualizare de firmware 02.000.002 pentru INZONE Buds (WF-G700N)
  • Versiune: 02.000.002
  • Dimensiune: 3.80 MB (3 994 934 octeți)
  • Data lansării: 03-04-2024

Pregătire

Verificați versiunea de firmware

Puteți verifica versiunea de firmware după cum urmează.

  1. Porniți aplicația INZONE Hub.
  2. Conectați căștile la aplicația INZONE Hub.
  3. Faceți clic pe Device settings (Setări dispozitiv).
    Setări dispozitiv se află pe al doilea rând de sus în jos.
    Notă: Dispozitivul afișat pe ecran depinde de dispozitivul conectat.
  4. Confirmați versiunea de firmware.
    Începând de sus, casca: L, Casca: R, și versiunile transmițătorului USB sunt afișate.

Notificare importantă

  • După începerea actualizării, nu efectuați niciuna dintre următoarele operații până când nu se finalizează actualizarea. Dacă efectuați aceste operații, este posibil să nu puteți utiliza unitatea.
    • Deconectați transmițătorul USB din computer
    • Opriți căștile
    • Resetați hardware-ul căștilor
    • Părăsiți INZONE Hub
    • Opriți computerul
  • Nu efectuați actualizarea într-o locație în care semnalul Wi-Fi este instabil, cum ar fi într-un loc unde semnalele Wi-Fi devin congestionate sau în apropierea unui cuptor cu microunde, telefon fără fir sau orice alte dispozitive care utilizează unde radio cu frecvența de bandă de 2,4 GHz.
  • Căștile trebuie să aibă un nivel al bateriei de cel puțin 50% sau să fie conectate la o sursă de alimentare. În cazul în care căștile sunt conectate la un laptop, actualizarea trebuie efectuată cu laptopul conectat la o sursă de alimentare.
  • Computerul nu trebuie să intre în modul de repaus sau în modul Hibernation (Hibernare) în timpul actualizării.

Înainte de upgrade

  • După actualizare, firmware-ul nu mai poate fi readus la o versiune anterioară.
  • Finalizarea procesului de actualizare va dura aproximativ 30 de minute. Dimensiunea fișierului este de aproximativ 3.80 MB.
  • Căștile nu vor putea fi utilizate în timpul actualizării.
  • Dacă este conectat un cablu de alimentare, nu-l deconectați pe durata procesului.

Descărcare și instalare

Pentru a actualiza aceste căști, urmați procedura de mai jos:

  1. Descărcați datele de pe server pe computer.
  2. Transferați datele de la computer la căști și la transmițătorul USB.
  3. Executați actualizarea cu căștile și transmițătorul USB.

Pasul 1: Instalați actualizarea

  1. Introduceți transmițătorul USB în computer, porniți căștile și conectați-le la computer.
  2. Porniți aplicația INZONE Hub.
    Note:
    • Dacă nu ați mai deschis aplicația INZONE Hub până acum, veți vedea ecranul de confirmare a Politicii de confidențialitate și ecranul Privacy Settings (Setări de confidențialitate).
    • Dacă aplicația INZONE Hub a fost pornită înainte de activarea căștilor, faceți clic dreapta pe pictograma aplicației afișată în bara de activități, selectați Quit (Ieșire) pentru a ieși și reporniți aplicația.
    • Dacă aplicația INZONE Hub instalată nu este actualizată, va apărea un cerc roșu pe roata dințată din colțul din stânga jos. Faceți clic pe pictograma în formă de roată dințată pentru a accesa ecranul de setări și faceți clic pe Actualizare pentru a actualiza aplicația INZONE Hub.
      Pictograma în formă de roată se află în colțul din stânga jos al ecranului.
  3. Dacă o actualizare este aplicabilă, va apărea un cerc roșu în Device settings (Setări dispozitiv).
    Setări dispozitiv se află pe al doilea rând de sus în jos.
  4. În ecranul System Software Information (Informații despre software-ul de sistem), selectați Device Settings (Setări dispozitiv) și apăsați butonul Actualizare.
    Butonul Actualizare se află în partea din stânga jos a ecranului.
  5. Va apărea un ecran de confirmare pentru executarea actualizării. După confirmarea detaliilor despre actualizare, faceți clic pe butonul Update Now (Actualizare acum) pentru a începe actualizarea. După începerea actualizării, căștile nu vor fi disponibile până la finalizarea actualizării.
  6. După începerea actualizării, veți vedea ecranul Actualizarea software-ului sistemului. Așteptați finalizarea actualizării. Actualizarea software-ului sistemului poate dura aproximativ 20 de minute.
  7. Când actualizarea de software este finalizată, apăsați OK.
  8. Verificați versiunea de software urmând secțiunea Check the firmware version (Verificați versiunea de firmware) a acestui document. Dacă VERSION (VERSIUNE) (Căști) și VERSION (VERSIUNE) (Transmițător USB) sunt indicate ca 02.000.002, actualizarea a reușit.

Pasul 2: Verificați dacă actualizarea s-a efectuat cu succes

După actualizare, confirmați faptul că versiunea nouă a fost instalată cu succes, urmând pașii din secțiunea Check the firmware version (Verificați versiunea de firmware). Dacă versiunea de firmware afișată este 02.000.002, upgrade-ul a fost efectuat cu succes.

Întrebări și răspunsuri

Apare un mesaj de eroare a actualizării.

  • Exemplu de mesaj de eroare
    Actualizarea nu a reușit. Verificați conexiunea și reîncercați.
    1. Apăsați OK pe ecranul cu mesajul de eroare.
    2. INZONE Hub va afișa ecranul The update is not complete (Actualizarea nu a fost finalizată); apăsați Actualizare pentru a efectua din nou actualizarea.