ID articol : 00246908 / Ultima modificare : 18.06.2020

Notificare privind programul de înlocuire pentru anumite carduri de memorie SD din seria SF-M, seria SF-M cu specificaţia TOUGH şi seria SF-G cu specificaţia TOUGH

    Vă mulţumim pentru interesul dumneavoastră faţă de produsele Sony.

    Am identificat o problemă cu anumite carduri de memorie SD din seria SF-M, seria SF-M cu specificaţia TOUGH şi seria SF-G cu specificaţia TOUGH.

    Problemă legate de datele modului VSC

    La utilizarea unei camere* compatibile cu modul VSC (Video Speed Class - Clasă de viteză video), datele materialelor înregistrate pe card ar putea fi deteriorate sau ar putea să nu fi fost înregistrate corect.

    * Camere compatibile cu modul VSC cu V60/V90.

    Pentru a aborda această problemă, implementăm un program de înlocuire gratuit pentru cardurile de memorie SD afectate.

    Modele aplicabile

    Puteţi să vă identificaţi cardul folosind numărul de model din partea frontală a cardului, indicat de un cerc roşu.
     

    Seria SF-M

    Notă! Cardurile aplicabile pot fi identificate numai dacă vedeţi „V60”, „R:277MB/s” şi „W:150MB/s” pe partea frontală a cardului.

      
    • SF-M64
    • SF-M128
    • SF-M256


    Specificația TOUGH pentru seria SF-G

    • SF-M64T
    • SF-M128T
    • SF-M256T


    Specificația TOUGH pentru seria SF-G

    • SF-G32T
    • SF-G64T
    • SF-G128T

     

    Cum să verificaţi dacă aveţi un card afectat

    Seria SF-M

    1. Identificaţi dacă aveţi un card aplicabil. Cardurile din seria SF-M pot fi identificate după V60, R:277MB/s şi W:150MB/s tipărite pe partea frontală.
    2. Inspectaţi partea din spate a cardului şi vedeţi dacă există un simbol de stea/asterisc (*) în colţul din stânga jos.
      1. Dacă răspunsul este YES (DA), cardul dvs. nu este afectat de această problemă.
      2. Dacă răspunsul este NO (NU), cardul dvs. este afectat de această problemă.

    Card afectat

    Card afectat

    Card neafectat

     

    Specificația TOUGH pentru seria SF-G

    1. Inspectaţi partea din spate a cardului şi vedeţi dacă există un simbol de stea/asterisc (*) în colţul din stânga jos.
      1. Dacă răspunsul este YES (DA), cardul dvs. nu este afectat de această problemă.
      2. Dacă răspunsul este NO (NU), cardul dvs. este afectat de această problemă.

    Card afectat

    Card neafectat

     

    Specificația TOUGH pentru seria SF-G

    Există două moduri prin care puteţi vedea dacă aveţi un card afectat de această problemă.

    1. Inspectaţi partea din spate a cardului şi vedeţi dacă există un simbol de stea/asterisc (*) în colţul din stânga jos.

    a. Dacă răspunsul este YES (DA), cardul dvs. nu este afectat de această problemă.
    b. Dacă răspunsul este NO (NU), continuaţi cu următorul pas.

    2. Inspectaţi partea din spate a cardului şi vedeţi dacă codul alfanumeric începe cu TV sau TR.

    a. În cazul în care codul alfanumeric începe cu TR, cardul dvs. nu este afectat de această problemă.
    b. În cazul în care codul alfanumeric începe cu TV, cardul dvs. este afectat de această problemă.

    Card afectat

    Card neafectat

    Card neafectat

     

    Oferim înlocuiri gratuite pentru cardurile de memorie SD afectate, între 18 iunie 2020 şi 31 mai 2022.

    Puteți solicita un schimb de carduri SD prin acest formular.

    IMPORTANT: Nu putem transfera conţinutul de pe cardul dvs. de memorie afectat pe cardul de schimb. Creaţi o copie de rezervă a conţinutului dvs. pe un computer sau pe alt dispozitiv de stocare înainte de a trimite cardul pentru înlocuire.

    *Ca urmare a situaţiei COVID-19 continue, este posibil ca unele servicii ale noastre să fie afectate. Deşi încercăm să reducem acest lucru la minimum, ar putea apărea întârzieri. Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate de această situaţie şi vă mulţumim pentru înţelegerea dvs. din timpul acestei perioade dificile.