Actualizare la versiunea M11.R.0502 pentru player Blu-ray
Îmbunătăţiţi securitatea de criptare
Modele aplicabile
Aceste informaţii sunt aplicabile pentru următoarele modele de playere Blu-ray:
- BDP-S390
Despre această descărcare
Actualizarea este simplă şi cu cea mai nouă versiune de firmware puteţi obţine şi mai multe de la playerul dumneavoastră Blu-ray.
- Nume: Actualizarea firmware-ului playerului Blu-ray la versiunea M11.R.0502
- Data lansării: 17/12/2014
- Beneficii şi îmbunătăţiri:
- Îmbunătăţiţi securitatea de criptare
- Îmbunătăţire a funcţiei BRAVIA Internet Video
- BD-ROM playability improvement
- Suportă portalul Sony Entertainment Network (Reţea de divertisment Sony)
- Această actualizare include tehnologia de protecţie a conţinutului Cinavia™. Informaţiile despre tehnologia Cinavia sunt furnizate la Centrul online pentru informarea clienţilor Cinavia la http://www.cinavia.com.
- Restricţii: destinat doar utilizării cu playere Blu-ray vândute în Europa. Nu sunt comercializate toate modelele în toate ţările
Este posibil ca firmware-ul dumneavoastră să fie deja actualizat, în special dacă aveţi un model nou de player Blu-ray. Dacă numărul versiunii este M11.R.0502 sau ulterior, actualizarea nu este necesară.
Dacă nu sunteţi siguri, este simplu să verificaţi ce versiune de firmware aveţi:
- Porniţi televizorul şi verificaţi dacă acesta este comutat la intrarea la care este conectat playerul Blu-ray. Aşadar, dacă playerul este conectat la mufa AV1, selectaţi AV1 ca intrare
- Porniţi playerul Blu-ray. Dacă începe redarea unui disc, apăsaţi STOP şi aşteptaţi până când vedeţi meniul XrossMediaBar (XMB™)
- Din XrossMediaBar TM, selectaţi Setup > System Settings (Configurare > Setări de sistem), după care selectaţi ENTER utilizând tastele cu săgeţi de pe telecomandă
- Evidenţiaţi Quick Start Mode (Mod de pornire rapidă) şi confirmaţi setarea la OFF (Dezactivare). Este posibil ca actualizarea să nu reuşească dacă este selectat "ON" (Activare).
- Evidenţiaţi System Information (Informaţii despre sistem) şi selectaţi ENTER
- Pe ecranul televizorului, numărul versiunii de firmware arată astfel:
"Versiunea software M11.R.0502" - dacă numărul versiunii este M11.R.0502 sau ulterior, aveţi deja cea mai recentă versiune firmware.
Există 2 modalităţi simple de actualiza firmware-ul pe playerul Blu-ray:
Sony - Echipamente audio-video pentru uz casnic Descărcări pentru actualizarea softurilor de sistem
Recomandăm această metodă deoarece este cea mai simplă metodă de actualizare. De obicei, durează între 15-30 de minute. Mai întâi configuraţi echipamentul, apoi descărcaţi actualizarea de pe Internet pe playerul dumneavoastră Blu-ray.
Sunt necesare următoarele:
- un cablu Ethernet pentru a conecta playerul dumneavoastră Blu-ray la Internet
- o conexiune activă la Internet
- un televizor compatibil
Modul de asigurare a unei desfăşurări corecte a actualizării
De obicei, actualizarea este foarte simplă. Iată cum vă puteţi asigura că aceasta este realizată corect de prima dată:
- Citiţi cu atenţie instrucţiunile, pentru a evita defectarea playerului Blu-ray
- Nu opriţi playerul Blu-ray - sau nu îl deconectaţi de la sursa de alimentare - în timpul actualizării
- Nu apăsaţi alte butoane, în afară de cele menţionate în instrucţiuni
Configuraţi echipamentul:
- Porniţi televizorul şi verificaţi dacă acesta este comutat la intrarea la care este conectat playerul Blu-ray. (Aşadar dacă playerul este conectat la mufa AV1, selectaţi AV1 ca intrare.)
- Conectaţi terminalul LAN de pe playerul Blu-ray la sursa dumneavoastră de Internet cu ajutorul unui cablu Ethernet
- Porniţi playerul Blu-ray. (Dacă există un disc în player, scoateţi-l.)
Obţineţi actualizarea:
- Din XrossMediaBar TM, selectaţi Setup > Network Update (Configurare > Actualizare prin reţea) utilizând tastele cu săgeţi de pe telecomandă şi apoi selectaţi ENTER
- Mesajul Perform version update? (Efectuaţi actualizarea versiunii?) este afişat pe televizor
- Selectaţi OK utilizând telecomanda, după care apăsaţi butonul ENTER
- Procesul de descărcare începe şi puteţi vedea ecranul de descărcare pe televizor
- În timpul descărcării, veţi observa mesajul */9 pe televizor. * se modifică la 0 şi urcă până la 9 în timpul procesului de descărcare
- Playerul va reporni automat şi actualizarea va continua. - Nu utilizaţi sau porniţi playerul în timpul acestei etape.
- Veţi observa din nou mesajul */9pe televizor. * se modifică la 0 şi urcă până la 9 în timpul procesului de descărcare
- Când playerul se opreşte automat, actualizarea este finalizată. Utilizaţi sau opriţi playerul doar după finalizarea actualizării.
- Reporniţi playerul
- Verificaţi versiunea de firmware. Dacă numărul versiunii este M11.R.0502, actualizarea firmware-ului a fost efectuată cu succes
Soluţionarea problemelor
Cum trebuie să procedaţi în cazul în care întâmpinaţi probleme la actualizarea firmware-ului playerului Blu-ray utilizând Internetul.
- Mesajul „Connection status cannot be confirmed” (Starea conexiunii nu poate fi confirmată) este afişat pe televizor
Problema poate fi de la conexiunea la reţea.- Verificaţi dacă aţi conectat cablul LAN
- În setările de reţea, verificaţi dacă aţi confirmat sau nu propria adresă IP a playerului Blu-ray. (Dacă utilizaţi un server proxy, introduceţi adresa IP a serverului proxy pe care îl utilizaţi - în locul denumirii serverului proxy gazdă - în câmpul de introducere Proxy Server (Server proxy)
- Încercaţi să efectuaţi actualizarea din nou
- Alimentarea s-a oprit, în timp ce actualizarea era în curs de desfăşurare.
Opriţi playerul şi încercaţi să efectuaţi din nou alimentarea. - Actualizarea a început de 30 de minute şi nu este finalizată.
- Deconectaţi cablul de alimentare de la priză, apoi reconectaţi-l după câteva minute
- Porniţi playerul de discuri Blu-ray
- Încercaţi din nou procedura de actualizare.
Tot nu funcţionează? Vă rugăm să contactaţi Departamentul de Asistenţă Clienţi Sony
- După câteva încercări, actualizarea firmware-ului încă nu funcţionează.
- Creaţi un disc de actualizare şi introduceţi-l în player
- Selectaţi „Retry” (Reîncercare) pe ecranul care afişează eşecul actualizării.
Tot nu funcţionează? Vă rugăm să contactaţi Departamentul de Asistenţă Clienţi Sony