ID articol : 00169686 / Ultima modificare : 31.07.2020

Pe afişajul LCD al dispozitivului meu HAP-Z1ES sau HAP-S1 apare o linie orizontală albă

    14 iulie 2016
    Sony Corporation

     

    Serviciile service de reparaţii gratuite, listate în anunţul de mai jos (publicat iniţial pe 14 iulie 2016), pentru „HAP-Z1ES” şi „HAP-S1”, se vor încheia pe 31 iulie 2020. 
    Sony va continua să susţină acest produs în conformitate cu regulile şi reglementările noastre obişnuite pentru service de reparaţii. (Adăugat pe 3 august 2020)

     



    Vă mulţumim pentru interesul dumneavoastră continuu faţă de produsele Sony.

    Cunoaştem faptul că o parte din sistemele noastre de player audio HDD „HAP-Z1ES” şi „HAP-S1”, lansate pe piaţă în anul 2013, pot prezenta după o anumită perioadă problema apariţiei pe afişajul LCD a unei linii orizontale albe, din cauza defectării unei componente.

    Sony va repara gratuit sistemele de player audio HDD HAP-Z1ES şi HAP-S1 HDD afectate de această problemă. Dacă vă aflaţi în această situaţie, vă rugăm să contactaţi Sony , pentru a stabili detaliile legate de repararea produsului dvs. Acest serviciu de reparaţie gratuită va fi disponibil până la 31 iulie 2020.

    Ne cerem sincer scuze pentru inconvenientul creat.

    Dacă vă confruntaţi cu această problemă şi contactaţi Sony pentru a stabili detaliile privind reparaţia, reprezentanţii companiei vă vor solicita numărul de model şi numărul de serie al produsului dvs., pentru a confirma faptul că unitatea dvs. îndeplineşte condiţiile acestui program de reparaţie gratuită. În continuare aveţi câteva instrucţiuni pentru a găsi locaţia acestor numere:

    <CUM SE AFLĂ NUMĂRUL DE MODEL ŞI NUMĂRUL DE SERIE>

    Numărul de model şi numărul de serie se găsesc pe partea din spate a playerului audio HDD

    • HAP-Z1ES 

      HAP-Z1ES
    • HAP-S1 

      HAP-S1

    <PERIOADA DE ELIGIBILITATE PENTRU REPARAŢIE GRATUITĂ>

    Între 14 iulie 2016 şi 31 iulie 2020