ID articol : 00268711 / Ultima modificare : 07.10.2021

Promoție cu voucher BRAVIA PlayStation Store

    Promoție cu voucher BRAVIA PlayStation Store

    1. Cum particip la promoție?

    2. Când voi primi codul meu de voucher?

    3. Ce se consideră a fi o dovadă acceptabilă a achiziției?

    4. Site-ul web semnalizează că seria produsului nu este recunoscută. De ce se întâmplă acest lucru?

    5. Ce formate pot fi utilizate pentru încărcarea documentelor în cadrul procesului de înregistrare? Există restricții de dimensiune?

    6. Am primit un mesaj care mă anunță că revendicarea mea este incompletă. Ce ar trebui să fac acum?

    7. Mi-am cumpărat produsul cu câteva săptămâni înainte/după perioada promoției. Poate Sony să facă o excepție și să autorizeze revendicarea mea?

    8.  Am trimis dovada achiziției și alte documente prin poștă la adresa scrisă pe o hârtie pe care mi-a dat-o dealerul meu.  Între timp, nu am primit încă nicio veste despre revendicarea mea.

    9. Nu am primit actualizări prin e-mail cu privire la revendicarea mea. Cum pot urmări progresul acesteia?

    10. Întâmpin probleme atunci când încerc să mă înregistrez online pentru această promoție. Unde ar trebui să mă duc?

    11. Cum sunt utilizate informațiile mele cu caracter personal?

    12. Cum pot să îmi valorific codul?

     

    1. Cum particip la promoție?

    PASUL 1

    Achiziționați unul dintre modelele de televizoare eligibile între 7 octombrie 2021 și 30 noiembrie 2021 de la unul dintre comercianții participanți pentru a revendica un credit de 450 lei pe care să îl utilizați în PlayStation™ Store.

    PASUL 2

    Accesați site-ul web al campaniei și faceți clic pe butonul „Claim now” (Revendică acum) pentru a vă înregistra. Revendicările pot fi făcute de la data achiziției până cel târziu pe 31 decembrie 2021.

    PASUL 3

    Conectați-vă sau creați un cont My Sony și completați formularul campaniei furnizând următoarele detalii:

    · Informațiile despre produsul dvs.: modelul, seria, data achiziției și comerciantul de la carea fost achiziționat

    · Datele dvs. personale: numele, adresa de e-mail și numărul de telefon

    · Dovada achiziției

    · O fotografie a ecranului televizorului în care să fie vizibilă seria produsului și ID-ul dispozitivului. Pentru a face acest lucru, trebuie să accesați meniul televizorului utilizând tasta „Help” de pe telecomandă, să navigați până la elementul „Status & Diagnostics” (Stare și diagnosticări) din partea stângă a ecranului și să apăsați tasta "OK" pe telecomandă, apoi să selectați opțiunea „System information” (Informații de sistem) și să apăsați "OK". Puteți obține mai multe informații în acest sens prin intermediul următorului link: https://www.sony.ro/electronics/support/articles/00248604

    După ce furnizați aceste informații, apăsați butonul „Submit” (Trimitere).

    PASUL 4

    După trimiterea formularului, veți fi redirecționat către o pagină de confirmare și un e-mail de confirmare a înregistrării va fi trimis la adresa dvs. de e-mail. Codul dvs. de înregistrare este un număr din 8 cifre care va fi afișat în subiectul e-mailului. Acest cod va servi, de asemenea, ca număr de referință în cazul în care aveți întrebări legate de campanie.

    PASUL 5

    Dacă revendicarea dvs. îndeplinește clauzele și condițiile promoției, în termen de 20 de zile lucrătoare de la validarea revendicării dvs. veți primi 2 coduri de voucher PlayStation Store în valoare de 225 lei fiecare. Vă rugăm să verificați și folderul Spam din e-mail. Dacă doriți să verificați starea revendicării dvs., accesați linkul „See the status of your claim” (Vedeți starea revendicării dvs.) din pagina principală a campaniei.

     

    2. Când voi primi codul meu de voucher?

    Ne propunem să vă trimitem codurile de voucher PlayStation Store în termen de 20 de zile lucrătoare de la validarea revendicării dvs. În cazul în care nu reușim să respectăm acest termen, vom face acest lucru în cel mai scurt timp posibil. Nu se referă la un termen de 20 de zile lucrătoare de la data înregistrării și nu putem fi trași la răspundere în cazul în care comerciantul/vânzătorul sfătuiește în mod incorect clienții că vor primi codul în termen de 20 de zile lucrătoare de la data achiziției sau orice dată/oră informată greșit. Rețineți că orice informație lipsă sau incorectă riscă să întârzie validarea și plata, de aceea vă rugăm să vă asigurați că furnizați toate informațiile necesare în mod corect.     

     

    3. Ce se consideră a fi o dovadă acceptabilă a achiziției?

    O dovadă acceptabilă a achiziției trebuie să conțină criteriile necesare de mai jos:

    1- Numele comerciantului.

    2- Data achiziției.

    3- Denumirea produsului.

    4- Codul de înregistrare în scopuri de TVA al comerciantului.

    Trebuie ținut cont de faptul că revendicarea poate fi respinsă dacă documentele furnizate nu îndeplinesc criteriile de mai sus.

     

    4. Site-ul web semnalizează că seria produsului nu este recunoscută. De ce se întâmplă acest lucru?

    Verificați dacă ați introdus corect seria produsului. Dacă sunteți sigur că informațiile sunt corecte, este posibil ca modelul dvs. să nu fie inclus în această promoție.

     

    5. Ce formate pot fi utilizate pentru încărcarea documentelor în cadrul procesului de înregistrare? Există restricții de dimensiune?

    Fișierul dvs. nu trebuie să fie mai mare de 5 MB. Puteți încărca doar formatele standard JPG, JPEG, PNG și PDF.

     

    6. Am primit un mesaj care mă anunță că revendicarea mea este incompletă. Ce ar trebui să fac acum?

    Vă rugăm să ne trimiteți informațiile solicitate în mesaj cât mai curând posibil, astfel încât să vă putem confirma participarea la promoție. Dacă nu ne răspundeți în termen de 14 zile, nu vă putem garanta că veți primi codul de voucher.

     

    7. Mi-am cumpărat produsul cu câteva săptămâni înainte/după perioada promoției. Poate Sony să facă o excepție și să autorizeze revendicarea mea?

    Putem lua în considerare clienții care participă la această promoție doar dacă produsul lor este cumpărat în perioada menționată în Clauze și condiții.

     

    8.  Am trimis dovada achiziției și alte documente prin poștă la adresa scrisă pe o hârtie pe care mi-a dat-o dealerul meu.  Între timp, nu am primit încă nicio veste despre revendicarea mea.

    Din păcate, revendicarea dvs. nu va fi valabilă decât după ce ați participat mai întâi pe site-ul web unde puteți atașa dovada achiziției sau dacă ne-ați trimis dovada achiziției răspunzând la e-mailul de confirmare pe care l-ați primit cu codul dvs. de participare. Revendicările trimise prin poștă nu sunt valabile.

     

    9. Nu am primit actualizări prin e-mail cu privire la revendicarea mea. Cum pot urmări progresul acesteia?

    Un e-mail automat de confirmare este trimis atunci când revendicarea dvs. este transmisă și un alt e-mail atunci când revendicarea este acceptată. În cazul în care avem nevoie de informații suplimentare, vă vom trimite un e-mail separat. Vă rugăm să verificați și folderele Spam sau Junk din e-mail. În plus, puteți utiliza acest link pentru a urmări progresul revendicării dvs. introducând ID-ul revendicării furnizat în e-mailul de confirmare.

     

    10. Întâmpin probleme atunci când încerc să mă înregistrez online pentru această promoție. Unde ar trebui să mă duc?

    Nu ezitați să contactați linia noastră de asistență prin intermediul acestui link pentru orice asistență cu privire la trimiterea revendicării sau pentru a raporta orice problemă pe care o puteți întâmpina. Dacă întâmpinați probleme în procesul de valorificare a codului de voucher PlayStation Store, vă rugăm să contactați echipa de asistență la următorul link: https://www.playstation.com/support/store/redeem-ps-store-voucher-code/

     

    11. Cum sunt utilizate informațiile mele cu caracter personal?

    Puteți consulta politica noastră privind utilizarea informațiilor despre clienți urmând acest link.

     

    12. Cum pot să îmi valorific codul?

    Accesați https://my.playstation.com/

    Conectați-vă folosind contul PlayStation Network sau creați un cont nou.

    Selectați meniul contului făcând clic pe imaginea dvs. de profil din colțul din dreapta-sus.

    Faceți clic pe „Redeem Codes” (Valorificare coduri)

    Introduceți codul de voucher de 12 cifre.

    Pentru mai multe detalii despre cum să vă valorificați codul, apăsați aici.

    Pentru a valorifica cel de-al doilea cod, repetați procedura.