ID articol : 00249122 / Ultima modificare : 09.10.2020

Soluţie firmware: cum să rezolvaţi mesajul de eroare [Network not connected] ([Reţea neconectată]) - actualizat pe 7 octombrie 2020

    Soluţie disponibilă pentru firmware v6.6575

    Sony anunţă o rezolvare pentru problema descrisă mai jos, disponibilă în cel mai recent pachet firmware v6.6575.

    Cel mai recomandat mod prin care să primiţi această actualizare este să vă asiguraţi că setarea de descărcare automată a software-ului de pe televizor este activată.
    Actualizarea va fi implementată pe toate televizoarele eligibile în următoarele săptămâni. 

    Alternativ, puteţi descărca firmware-ul şi vă puteţi actualiza televizorul utilizând un dispozitiv de memorie flash USB.

    Sony ţine întotdeauna cont de feedback-ul primit de la clienţi şi face eforturi pentru a aduce inovaţii şi pentru a asigura o calitate superioară a produselor.
     


    Mesaj de eroare de reţea sau oră greşită afişată

    Se afişează un mesaj [network not connected] (reţeaua nu este conectată) după ce aţi actualizat recent televizorul şi vă confruntaţi cu una sau mai multe dintre următoarele probleme:

    • Observaţi că ora indicată pe ecranul de pornire HOME este incorectă.
    • Unele aplicaţii pot să nu funcţioneze, în timp ce altele funcţionează normal.
    • Starea reţelei indică „Connected, No Internet” (Conectat, fără internet). 

    În acest caz, ceasul intern al televizorului poate să nu corespundă cu ora reţelei de internet după actualizarea de software, ceea ce cauzează această eroare de reţea.
    Puteţi rezolva această eroare modificând setarea ceasului la „Network Time” (Ora reţelei)
     

    Cum să setaţi ceasul la ora reţelei

    Accesaţi [Setări] pictograma roată de setări → derulaţi în jos la [Preferinţe sistem] → selectaţi [Dată/oră] → selectaţi [Utilizează ora de reţea] 

    Alternativ, dacă aveţi canale de televiziune instalate, vizionaţi un canal TV cel puţin 30 de secunde şi reveniţi la ecranul HOME pentru a verifica dacă ora afişată este corectă.

     

    Dacă situaţia dvs. nu se îmbunătăţeşte după ce încercaţi această soluţie, vă rugăm să ne contactaţi (Marea Britanie) (Republica Irlanda).