ID articol : 00242605 / Ultima modificare : 05.03.2020

Nu pot să deblochez ecranul

    Dacă aţi uitat codul PIN de blocare a ecranului, parola sau modelul, puteţi reiniţializa dispozitivul utilizând aplicaţia Find My Device de la Google sau aplicaţia pentru computer Xperia Companion. Citiţi mai jos despre cerinţele şi rezultatele fiecărei opţiuni şi alegeţi metoda care vi se potriveşte.

    • Resetaţi dispozitivul cu ajutorul aplicaţiei Find My Device.
      • Cerinţe: Pentru această metodă de resetare, trebuie să aveţi dispozitivul pornit, cu acces la internet şi cu aplicaţia Find My Device pornită pe dispozitiv. Trebuie să înregistrați pe dispozitiv un cont Google și să cunoașteți numele de utilizator și parola contului. În plus, trebuie să aveţi acces la un computer sau un dispozitiv mobil cu conexiune la internet.
      • Rezultate: Toate datele de utilizator din memoria internă a dispozitivului vor fi şterse, inclusiv aplicaţiile descărcate, fotografiile şi setările dispozitivului. Dacă nu scoateţi cartela SD înainte de a reiniţializa dispozitivul, datele de utilizator de pe cartelă vor fi şterse în majoritatea cazurilor.

     Pentru resetarea dispozitivului folosind Find My Device 

    • Resetaţi dispozitivul cu funcţia Software Repair (Reparare software) din aplicaţia pentru computer Xperia Companion.
      • Cerinţe: Această metodă presupune accesul la un computer cu conexiune la internet activă. Aveţi nevoie de un cablu USB pentru a conecta dispozitivul la computer, iar dispozitivul trebuie încărcat în proporţie de cel puţin 80%.
      • Rezultate: Toate datele de utilizator din memoria internă a dispozitivului vor fi şterse, inclusiv aplicaţiile descărcate, fotografiile şi setările dispozitivului. Conţinutul de pe cardul SD nu va fi şters.

     Pentru repararea software-ului dispozitivului folosind Xperia Companion