ID articol : 00242621 / Ultima modificare : 05.03.2020

Calitatea sunetului în timpul apelurilor este slabă

    Dacă observaţi că sunetul nu are o calitate bună în timpul apelurilor, încercaţi pe rând aceste acţiuni. Verificaţi după fiecare acţiune dacă problema s-a rezolvat înainte de a încerca acţiunea următoare.

    Sugestie

    Următorii pași pot fi diferiți în funcție de versiunile Android. Pentru a afla ce versiune Android este instalată pe dispozitivul dvs., atingeţi Settings > About phone > Android version (Setări > Despre telefon > Versiunea Android). Dacă nu vedeţi About phone (Despre telefon) în Settings (Setări), atingeţi System (Sistem).

    • Verificaţi puterea semnalului reţelei în bara de stare pentru a vă asigura că dispozitivul este conectat la o reţea. Dacă semnalul este slab sau nu există, deplasaţi-vă într-o locaţie deschisă, în care să nu existe obstacole, sau apropiaţi-vă de o fereastră.
    • Dacă dispozitivul este protejat de o husă sau de un toc, scoateți-l pentru a vedea dacă se îmbunătățește calitatea sunetului.
    • Asiguraţi-vă că mâna dvs. nu acoperă microfonul telefonului şi că microfonul sau zona din jurul lui nu este blocată de apă sau praf.
    • Opriţi dispozitivul, apoi reporniţi-l. Astfel opriţi toate aplicaţiile care rulează şi eliberaţi memorie, fapt care uneori duce la rezolvarea automată a problemei.
    • Efectuaţi un apel către alt telefon pentru a vă asigura că nu există probleme la casca telefonului pe care l-aţi apelat când a apărut problema. Dacă este posibil, efectuaţi un apel utilizând altă cartelă SIM pentru a vă asigura că nu este defectă sau veche cartela SIM actuală.

    Dacă soluţiile sugerate nu dau rezultate, încercaţi următoarele acţiuni:

    • Efectuați un test rapid pentru a verifica dacă microfonul și casca funcționează corespunzător.

     Pentru testare folosind asistenţă 

    • Utilizaţi modul de siguranţă pentru a verifica dacă problema este cauzată de aplicaţii descărcate. În modul de siguranţă, dispozitivul porneşte cu software-ul şi aplicaţiile deja instalate în momentul achiziţionării. Dacă performanţele dispozitivului se îmbunătăţesc în modul de siguranţă, este posibil ca una sau mai multe aplicaţii descărcate după achiziţionare să afecteze negativ funcţionarea dispozitivului. Puteţi să ieşiţi din modul de siguranţă şi să reporniţi dispozitivul pentru a dezinstala aplicaţiile pe care le suspectaţi că ar fi cauza problemei. Dacă problema este recentă şi nu sunteţi sigur cu privire la aplicaţia care cauzează problema, puteţi începe prin dezinstalarea aplicaţiei descărcate cel mai recent.

     Pentru activarea modului de siguranţă 

     Pentru dezinstalarea unei aplicaţii de pe ecranul de aplicaţii (Android 10) 

     Pentru dezinstalarea unei aplicaţii de pe ecranul de aplicaţii (Android 9/Android 8) 

    • Actualizaţi-vă dispozitivul pentru a vă asigura că beneficiaţi de performanţe optime şi cele mai recente îmbunătăţiri.
    • Efectuaţi restaurarea datelor din fabrică. Uneori, aceasta este soluţia optimă dacă dispozitivul nu mai funcţionează corespunzător, dar reţineţi că se va şterge tot conţinutul personal salvat în memoria internă a dispozitivului. Nu uitaţi să creaţi o copie de rezervă a datelor pe care doriţi să le păstraţi.

     Pentru copierea de siguranţă a datelor folosind un computer 

     Pentru copierea de siguranţă şi sincronizarea aplicaţiilor, setărilor telefonului şi istoricului de apeluri 

     Pentru efectuarea unei reiniţializări la setările din fabrică (Android 10) 

     Pentru efectuarea unei reiniţializări la setările din fabrică (Android 9) 

     Pentru efectuarea unei reiniţializări la setările din fabrică (Android 8)