ID articol : 00223177 / Ultima modificare : 27.06.2019

Serviciu de recuperare a datelor

Produse şi categorii aplicabile pentru acest articol

Experimentaţi probleme legate de conţinutul media? Aţi pierdut date accidental?Serviciu Sony gratuit de recuperare a datelor

Sony este aici pentru a vă ajuta. Pentru că înţelegem cât de important este conţinutul pentru profesionişti, noi toţi cei de la Sony suntem angajaţi să îl păstrăm pe al dvs. în siguranţă. Încercaţi serviciul nostru pentru produse defecte şi recuperarea datelor, dacă întâmpinaţi probleme.

 

Cum funcţionează serviciul nostru pentru produse defecte şi recuperarea datelor?
 

  1. Garanţie: Verificaţi dacă produsul se încadrează în perioada de garanţie - contactaţi revânzătorul sau distribuitorul dacă nu sunteţi sigur.
     
  2. ​​Trimiteţi un e-mail la Centrul de informaţii pentru clienţi (CIC) cu detalii despre problemele pe care le întâmpinaţi. Includeţi ţara de reşedinţă.
    Personalul nostru CIC vă va ghida pas cu pas în procesul pe care trebuie să îl urmaţi. Contactaţi-ne aici. 
    Sugestie: Va trebui să prezentaţi o dovadă de achiziţie originală (chitanţă/factură) pentru fiecare reclamaţie privind un produs, aşadar economisiţi timp şi scanaţi şi ataşaţi această dovadă în e-mail!
     
  3. Înlocuire şi recuperare: Sony va înlocui produsul aflat în garanţie şi personalul nostru specializat va încerca să recupereze datele dvs. Vom utiliza toate sistemele şi tehnicile de care dispunem pentru a asigura cea mai bună şansă posibilă de recuperare a conţinutului pierdut. Totuşi, recuperarea datelor nu este garantată.
    Iată care este procesul: 

    1. Dvs. trimiteţi cardul/dispozitivul pentru recuperare. 

    2. Personalul nostru încearcă să recupereze datele de pe card/dispozitiv. 

    3. Dacă recuperarea datelor este reuşită, cardul/dispozitivul este analizat pentru depistarea posibilelor probleme. 
      Dacă analiza este pozitivă, personalul nostru transferă datele restabilite înapoi pe cardul/dispozitivul original funcţional

    4. În cazul în care cardul/dispozitivul nu mai este funcţional, datele restabilite vor fi inscripţionate pe un card nou. 

    5. Dacă recuperarea datelor nu reuşeşte, vă vom notifica şi vom discuta împreună următorii paşi posibili. De exemplu, aţi putea încerca diferite opţiuni. Alternativ, putem continua să testăm cardul/dispozitivul sau să îl returnăm
      neatins. 

    6. În ultimul rând, având consimţământul dvs., putem testa complet cardul/dispozitivul: după efectuarea unui test de diagnosticare, vom iniţializa celulele de memorie ale cardului/dispozitivului. Totuşi, aceasta înseamnă că nu vom mai putea aplica alte încercări de recuperare a datelor.
       

 

Cât costă acest serviciu? 

Pentru a folosi serviciul nostru de recuperare a datelor, trebuie să achitaţi doar costul de livrare a produsului către Sony Belgia. Sony acoperă toate celelalte cheltuieli: înlocuirea, recuperarea şi relivrarea produsului. 

 

Ce produse sunt eligibile pentru serviciul de recuperare a datelor?

  • Memorie portabilă: Recuperarea datelor este posibilă doar dacă HDD-ul principal (intern) este funcţional
  • RAID profesional: Recuperarea datelor este posibilă doar dacă HDD-ul principal (intern) este funcţional şi dacă este folosită configuraţia „RAID1” 
 
CategorieMemorie portabilăRAID profesionalSSD profesionalSeria XQD GSeria XQD M
Nume modelPSZ-HA1PSZ-RA4TSV-GS48QD-G32EQD-M32A
PSZ-HA2PSZ-RA6TSV-GS96QD-G64EQD-M64A
PSZ-HC1TPSZ-RA8TSV-MGS50QD-G120FQD-M128A
PSZ-HC2TPSZ-RA12TSV-MGS1TQD-G240F 
PSZ-HB1T SV-MGS2T  
PSZ-HB2T    

 

CategorieSxS PRO+SxS-1CFastSDSSD extern
Nume modelSBP-64ESBS-32G1CCAT-G32SF-G32SL-EG2
SBP-128ESBS-64G1CCAT-G64SF-G64SF-EG5
SBP-256ESBS-128G1CCAT-G128SF-G128SL-EG1
   SF-G32T 
   SF-G64T 
   SF-G128T