ID articol : 00198744 / Ultima modificare : 17.05.2018

Nu reuşiţi să accesaţi aplicaţiile, actualizările sau serviciile de reţea pe televizorul dvs. Bravia? – 17 mai 2018

Produse şi categorii aplicabile pentru acest articol

Începând cu 21 mai 2018, pentru o foarte mică parte din televizoarele Bravia, este posibil ca accesarea aplicaţiilor, a actualizărilor sau a altor servicii de reţea să devină indisponibilă. Acest lucru este cauzat de informaţiile salvate în memoria cache* rămase pe dispozitivele dvs. – de obicei, router-ul de internet – după un upgrade al serverului Bravia.

Dacă nu puteţi vedea niciun serviciu de reţea sau nicio pictogramă de aplicaţie, sau dacă nu puteţi accesa aplicaţii şi alte servicii de reţea pe televizorul dvs., încercaţi următoarele:

  • Deconectaţi şi reconectaţi după un minut cablurile de alimentare ale televizorului şi ale router-ului de internet


De asemenea, pentru a asigura o funcţionare corectă a televizorului, vă recomandăm să aveţi ultima versiune de firmware instalată pe dispozitiv. 

Dacă tot nu reuşiţi să accesaţi aplicaţiile sau alte servicii de reţea după ce aţi încercat cele de mai sus, vă rugăm să ne contactaţi.

Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate.


*Informaţiile salvate în memoria cache includ datele de internet, datele furnizorului de servicii de internet şi ale router-ului/reţelei de domiciliu.