ID articol : 00198110 / Ultima modificare : 15.10.2018

Mesaj legat de o eroare YouTube

Produse şi categorii aplicabile pentru acest articol

Televizorul dvs. Sony sau playerul Blu-ray poate afişa un mesaj de eroare pe ecran când urmăriţi YouTube, în timpul unei transmisiuni în direct prin antenă/cablu/satelit sau prin dispozitivele conectate la HDMI. Alternativ, este posibil ca aplicaţia dvs. YouTube să nu fie lansată sau conexiunea la reţea să nu poată fi stabilită.

Acum, aceste probleme sunt rezolvate; cu toate acestea, dacă vă confruntaţi în continuare cu aceste probleme, vă recomandăm să urmaţi paşii de mai jos.

Pentru toate televizoarele Sony Bravia şi player-ele Smart Blu-ray

Relansaţi aplicaţia YouTube.

Cât timp vă aflaţi pe ecranul de încărcare a aplicaţiei YouTube:

  1. Apăsaţi butonul HOME (Pagină de pornire) de pe telecomandă pentru a afişa ecranul de pornire
  2. Redeschideţi YouTube

Televizorul dvs. Sony sau playerul Blu-ray poate afişa un mesaj de eroare pe ecran când urmăriţi YouTube, în timpul unei transmisiuni în direct prin antenă/cablu/satelit sau prin dispozitivele conectate la HDMI. Alternativ, este posibil ca aplicaţia dvs. YouTube să nu fie lansată sau conexiunea la reţea să nu poată fi stabilită.

Acum, aceste probleme sunt rezolvate; cu toate acestea, dacă vă confruntaţi în continuare cu aceste probleme, vă recomandăm să urmaţi paşii de mai jos.

Cum să rezolvaţi această problemă? 

Deţin un 

 

Televizor Android Sony

Pentru a rezolva această problemă, ştergeţi datele aplicaţiei şi memoria cache din aplicaţia YouTube:

  1. Selectaţi [HOME] ([Pagină de pornire]) > [Settings] ([Setări])> [Apps] ([Aplicaţii])

  2. Selectaţi [YouTube]

  3. Selectaţi [Clear data] ([Ştergere date]) > [OK]


Youtube: Android 400 issue

 

Televizor inteligent non-Android Sony

Pentru a rezolva această problemă, efectuaţi paşii următori.

  • Iniţializaţi setările browserului şi ştergeţi toate modulele cookie: 
    (Aplicabil pentru seriile W9xxA, W8xxA, W7xxA, W6xxA, X90xxA, X85xxA, X95xxB, X90xxB, X85xxB, W9xxB, W8xxB, W7xxB, W6xxB şi W750C)
  1. Lansaţi browserul din meniul [App] ([Aplicaţie])

  2. Selectaţi [Options] ([Opţiuni])

  3. Selectaţi [Browser Settings] ([Setări browser])

  4. Selectaţi [Delete all Cookies] ([Ştergere toate modulele cookie])

 

YouTube: non-Android 2

 

 

  • Iniţializaţi informaţiile personale ale televizorului:
    (Aplicabil pentru seriile WD75, WD6, WE75, WE6, XE70, WF6)
  1. Selectaţi [HOME] ([Pagină de pornire]) > [Settings] ([Setări])
     
  2. Selectaţi [Customer Support] ([Asistenţă pentru clienţi])
     
  3. Selectaţi [Initialize Personal Information] ([Iniţializare informaţii personale])
     
  4. Selectaţi [OK]

Youtube: non-android initialise personal information

 

Player Blu-ray inteligent Sony 

Suntem încântaţi să vă informăm că această problemă este acum rezolvată.