ID articol : 00194583 / Ultima modificare : 16.01.2018

Notificare cu privire la reparaţiile gratuite pentru un număr limitat de unităţi de camere α9 (ILCE-9), ce pot fi identificate pe baza numărului serial

Produse şi categorii aplicabile pentru acest articol

16 ianuarie 2018

Vă mulţumim pentru interesul dumneavoastră faţă de produsele Sony.

Am constatat că, în cazul unei selecţii de unităţi de camere α9 (ILCE-9), Talpa pentru interfaţă multiplă s-ar putea desprinde în anumite circumstanţe, cum ar fi atunci când se ataşează o unitate flash opţională şi când i se aplică o presiune mare.

În cazul în care se confirmă regăsirea camerei dvs. printre unităţile afectate, aceasta fiind identificată în acest sens prin numărul său serial, şi dacă vă confruntaţi cu acest fenomen în timp ce utilizaţi camera, noi vă vom oferi o reparaţie gratuită. Puteţi găsi mai jos mai multe informaţii despre verificarea numărului serial al camerei şi despre fenomenul discutat.

Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri cauzate de această problemă şi vă mulţumim pentru înţelegerea şi cooperarea dvs.

Model aplicabil

Camera digitală cu obiectiv interschimbabil α9 (ILCE-9)

Numere seriale aplicabile

Numai un număr limitat de camere ILCE-9 ar putea fi afectat de acest fenomen. Dacă vă confruntaţi cu această problemă, verificaţi dacă unitatea dvs. este eligibilă pentru programul de reparaţii gratuite, cu ajutorul instrumentului nostru de verificare a numărului serial.

Cum verificaţi numărul serial?

Numărul serial este inscripţionat pe plăcuţa care indică modelul, situată pe partea inferioară a camerei.

Locaţia numărului serial

Numărul serial este un număr format din 7 cifre.

Fenomen

Talpa pentru interfaţă multiplă se poate desprinde în cazuri rare, atunci când este ataşată o unitate flash opţională şi când i se aplică o presiune mare.

Direcţia mişcării (înainte şi înapoi sau dintr-o parte în alta)

Mişcarea bliţului

Talpa pentru interfaţă multiplă

Detalii privind programul de reparaţii gratuite Sony

Dacă vă confruntaţi cu fenomenul de desprindere a tălpii pentru interfaţă multiplă în timpul utilizării camerei şi aţi confirmat prin intermediul instrumentului nostru de verificare a numărului serial faptul că respectiva cameră se califică pentru programul nostru de reparaţii gratuite, vizitaţi un centru de service autorizat pentru efectuarea reparaţiilor. Centrul de service autorizat va repara în mod gratuit produsul dvs.

Este nevoie de aproximativ o săptămână pentru finalizarea reparaţiei din momentul recepţiei unui produs eligibil.

Perioada de depunere a cererilor pentru programul de reparaţii gratuite

Programul de reparaţii gratuite este valabil până la data de 31 martie 2020.