ID articol : 00192110 / Ultima modificare : 08.01.2018

Aplicaţiile nu sunt afişate pentru un timp sau nu funcţionează pe anumite televizoare Sony Bravia (seria XE70, WE6 şi WE75) – 17 noiembrie 2017

Produse şi categorii aplicabile pentru acest articol

Suntem conştienţi de faptul că este posibil să întâmpinaţi dificultăţi în vizualizarea sau accesarea diverselor videoclipuri la cerere sau altor aplicaţii de servicii de internet.*

Ca soluţie temporară, vă rugăm să vă iniţializaţi informaţiile personale accesând următoarele: [Settings] ([Setări]) > [Customer support] ([Asistenţa pentru clienţi]) > [Initialise personal information] ([Iniţializare informaţii personale])

Dacă paşii de mai sus nu dau rezultate în cazul dvs. şi întâmpinaţi în continuare probleme, vă recomandăm să resetaţi televizorul la setările din fabrică: [Settings] ([Setări]) > [Customer support] ([Asistenţa pentru clienţi]) > [Factory settings] ([Setări din fabrică]). Reţineţidupă finalizarea acestui proces se va afişa ecranul iniţial de configurare.

Inginerii noştri investighează în prezent cauza principală şi vor oferi o soluţie permanentă (sub forma unei actualizări de software) în viitorul apropiat.

Pentru cele mai recente evenimente, vă recomandăm să marcaţi această pagină. Alternativ, puteţi adăuga modelul dvs. în aplicaţia mobilă Support by Sony pentru a primi o notificare instantanee despre produs.

Ne cerem scuze pentru orice neplăceri cauzate.

NOTĂ: În prezent, numai un număr limitat de utilizatori s-ar putea confrunta cu această problemă. Dacă aplicaţiile dvs. încă funcţionează, ignoraţi acest anunţ.*