ID articol : 00187963 / Ultima modificare : 08.01.2019

Promoția „Cashback” de revendicare pentru echipamente digitale de imagine

Produse şi categorii aplicabile pentru acest articol

Promoția „Cashback de revendicare pentru echipamente digitale de imagine

 

1.    Cum pot participa la promoţie?

 

PASUL 1

Dacă ați achiziționat oricare dintre produsele eligibile de la un distribuitor Sony autorizat din România între 1 noiembrie 2018 și 31 ianuarie 2019 (inclusiv), aveți dreptul să faceți o cerere pentru promoția de Cashback în bani şi se aplică restul prezentelor Clauze și condiții.

 

PASUL 2

Puteți accesa site-ul campaniei şi faceţi clic pe butonul de revendicare pentru a vă înregistra. Revendicările trebuie făcute online, după 30 de zile de la data achiziţiei, altfel acestea nu vor fi acceptate.

Notă: Revendicările pot fi depuse între perioada 1 decembrie 2018 și 31 januarie 2019.

 

PASUL 3

Va trebui să vă conectaţi sau să creaţi un cont MySony şi să oferiţi următoarele informaţii:

·         Informații despre produs: model, seria produsului, data cumpărării şi distribuitorul

·         Detalii personale: nume, adresă de e-mail, cod poştal, detaliile băncii, număr de telefon

·         Dovada achiziţiei

·         O fotografie a seriei de pe produs


După ce oferiţi aceste informaţii, vă rugăm să faceţi clic pe butonul “Claim” (“Solicitaţi”)

 

PASUL 4

După trimiterea formularului, veți fi redirecționat către o pagină de confirmare iar un e-mail care vă confirmă înregistrarea va fi trimis la adresa dvs. de e-mail. Codul dvs. de înregistrare este un număr de 8 cifre care va fi afișat pe linia subiectului de e-mail. Acest cod va funcționa și ca număr de referință în cazul în care aveți întrebări despre această campanie.

 

PASUL 5

În cazul în care cererea dvs. îndeplinește termenii și condițiile promoției, veți primi Cashback-ul desemnat în termen de 28 de zile de la validarea revendicării. Dacă doriți să verificați starea solicitării de Cashback, faceți clic pe link-ul "Vedeți stadiul revendicării dvs." de pe pagina de pornire a campaniei.

 

 

2.    De ce trebuie să prezint factura de achiziţie?

Factura de achiziție este necesară pentru a ne permite să verificăm dacă cererea dumneavoastră respectă termenii si condițiile promoției.

 

3.    De ce trebuie să transmit denumirea modelului și numărul de serie? 

Acest demers reduce birocrația, deoarece putem efectua căutări în funcție de numărul de serie pentru a verifica eligibilitatea dumneavoastră în cadrul acestei promoții.

4.    Pe site-ul web este afișat mesajul că numărul de serie nu este recunoscut. De ce afişează acest lucru?

Verificați dacă ați introdus corect numărul de serie. În cazul în care sunteți siguri că l-ați introdus corect, este posibil ca modelul dumneavoastră să nu participe la această promoție.

 

5.    Am primit mesajul că cererea mea este incompletă. Ce trebuie să fac?
Vă rugăm să ne transmiteți, cât mai repede posibil, informațiile solicitate în respectivul mesaj pentru a putea confirma participarea dumneavoastră la această promoție. Dacă nu răspundeți în timp de 10 zile, nu putem garanta că suma în cauză vă va fi rambursată.

 

6.    Am cumpărat produsul meu din Romania, dar eu nu am un cont bancar în România. Pot totuși să particip la promoția de rambursare?

Nu. La această promoție pot participa numai clienții ce au un cont bancar în România. Această promoție se aplică numai produselor furnizate și distribuite de Sony în România. Plata cu succes a chashback-ului va fi trimisă prin transfer bancar în conturile operate de o instituție financiară situată în România.

 

7.    Am expediat dovada de achiziție și alte documente prin poștă, la adresa indicată, primită de la dealer-ul meu. Nu am mai primit nici o informație ulterioară referitoare la rambursare.

Din nefericire, cererea dumneavoastră nu va fi considerată valabilă decât dacă vă înscrieți în prealabil pe site-ul nostru web unde puteți atașa dovada dumneavoastră de achiziție sau dacă ați expediat dovada de achiziție către noi sub forma unui răspuns la un e-mail de confirmare prin care v-a fost transmis un cod de participare (vedeţi pasul 3)

 

8.    Am transmis o solicitare pentru 3 produse, dar mi-a fost rambursată numai suma corespunzătoare unui produs. Ce s-a întâmplat?
Fiecare cerere trebuie efectuată separat, pe site-ul nostru web, iar la finalul fiecărei cereri reușite va apărea butonul 'Claim another product' („Solicitați un alt produs”) care vă va permite să depuneți cererea pentru următorul produs.

          

NOTĂ : Fiecare client poate depune cel mult 3 cereri de rambursare (și o singură cerere per produs).

Dacă totuși aveți probleme în a vă revendica Cashback-ul, vă rugăm să ne contactați pentru asistență suplimentară.