ID articol : 00175893 / Ultima modificare : 30.03.2018

Promoția „Cashback” de rambursare pentru echipamente digitale de imagine

Produse şi categorii aplicabile pentru acest articol

Cuprins
1. Cum se desfășoară procesul de rambursare?
2. Cât durează promoția?
3. Unde pot găsi denumirea modelului și numărul de serie al produsului?
4. Ce modele participă la promoție?
5. Cum pot participa la promoție?
6. Ce urmează după ce primesc confirmarea că îmi va fi rambursată suma de bani?
7. De ce trebuie să prezint factura de achiziție?
8. De ce trebuie să transmit denumirea modelului și numărul de serie al produsului?
9. Am completat data care apare pe dovada de achiziție, dar pe site-ul web este afișat mesajul că nu sunt eligibil pentru participare.
10. Pe site-ul web apare mesajul că numărul de serie al echipamentului meu nu este recunoscut.
11. Am primit mesajul că cererea mea este incompletă. Ce trebuie să fac?
12. Am cumpărat produsul meu din Romania, iar eu trăiesc într-o altă țară. Pot totuși să particip la promoția de rambursare?
13. Cât durează până ce îmi este rambursată suma de bani?
14. Am expediat factura de achiziție și alte documente prin poștă, la adresa indicată pe o foaie de hârtie primită de la dealer-ul meu. Nu am mai primit nici o informație ulterioară relativ la rambursare.
15. Am transmis o cerere pentru 3 produse, dar mi-a fost rambursată numai suma corespunzătoare unui produs. Ce s-a întâmplat?

1. Cum se desfășoară procesul de rambursare?
Dacă achiziționați unul dintre produsele selectate, între 15 mai 2017 și 15 august 2017 (inclusiv), puteți participa la promoția de rambursare „Cashback”. Pentru a vă înscrie, înregistrați-vă online și acceptați termenii și condițiile promoției de rambursare. Dacă toate datele pe care le introduceți sunt validate, va trebui să ne transmiteți o copie a facturii de achiziție pentru a solicita rambursarea, motiv pentru care vă rugăm să păstrați această dovadă la loc sigur.
Notă : Promoția de rambursare „Cashback” este valabilă numai pentru produsele selectate.

2. Cât durează promoția?
Puteți accesa site-ul nostru în perioada 15 mai 2017 și 31 august 2017 pentru produse achiziționate între 15 mai 2017 și 15 august 2017 (inclusiv). Solicitările depuse după această dată nu vor fi acceptate.

3. Unde pot găsi denumirea modelului și numărul de serie?
Consultați secțiunea „Cum pot identifica numărul de serie al echipamentului meu”.

4. Ce modele participă la promoție?
Vă rugăm să consultați lista de mai jos pentru a afla dacă modelul dumneavoastră participă la promoția de rambursare „Cashback”.

Categorie

Produs

Valoarea Cashback

Obiective APS-C cu montura E

SEL1018

SEL1670Z

SEL18200LE

SEL30M35

SEL35F18

SEL50F18

SEL50F18B

SEL55210

SEL55210B

SELP18105G

220 lei

440 lei

260 lei

110 lei

180 lei

130 lei

130 lei

130 lei

130 lei

220 lei

Obiective Full-Frame cu montura E

SEL1635Z

SEL24240

SEL2470Z

SEL28F20

SEL35F14Z

SEL35F28Z

SEL50F14Z

SEL55F18Z

SEL70200G

SEL70300G

SEL90M28G

620 lei

440 lei

440 lei

180 lei

660 lei

350 lei

660 lei

440 lei

440 lei

440 lei

440 lei

Obiective Full-Frame cu montura A

SAL100M28

SAL135F18Z

SAL135F28

SAL1635Z2

SAL2470Z2

SAL24F20Z

SAL300F28G2

SAL35F14G

SAL500F40G

SAL50F14Z

SAL70200G2

SAL70300G2

SAL70400G2

SAL85F14Z

440 lei

880 lei

660 lei

660 lei

880 lei

440 lei

2.200 lei

880 lei

5.000 lei

660 lei

880 lei

660 lei

880 lei

660 lei

Accesorii

HLV-F60M

HLV-F43M

HLV-F32M

HLV-F20M

VG-C1EM

VG-C2EM

VG-C77AM

260 lei

180 lei

130 lei

90 lei

130 lei

150 lei

130 lei


Notă: Fiecare client poate depune cel mult 3 cereri de rambursare.

5. Cum pot participa la promoție?
Pentru a participa la promoție :
•     Achiziționați, între 15 mai 2017 și 15 august 2017 (inclusiv), unul dintre produsele selectate.
•     Completați înainte de 31 august 2017, la miezul nopții, formularul de cerere pe site-ul web  www.sony.ro/cashback
•     Aveți grijă să introduceți corect numărul de serie
•     Introduceți detaliile privind contul dumneavoastră bancar
•     Transmiteți o dovadă valabilă de achiziție a produsului, precum și o imagine a numărului de serie marcat pe produs (Iată unde puteți găsi denumirea modelului și numărului de serie)
•     Accept  Termeni și condiții

6. Ce urmează după ce primesc confirmarea că îmi va fi rambursată suma de bani?
Vom verifica factura de achiziție, vom confirma corectitudinea acesteia, după care vom transmite băncii noastre ordinul de a efectua plata către dumneavoastră. Vă rugăm să acceptați o perioadă de 28 de zile până la primirea sumei rambursate de la data la care au fost îndeplinite toate condițiile de participare ; în cazul în care nu ne putem încadra în această perioadă de timp, rambursarea se va efectua cât mai curând posibil, după data respectivă.

7. De ce trebuie să prezint factura de achiziție?
Factura de achiziție este necesară pentru a ne permite să verificăm dacă cererea dumneavoastră respectă termenii si condițiile promoției.

8. De ce trebuie să transmit denumirea modelului și numărul de serie?
Acest demers reduce birocrația, deoarece putem efectua căutări în funcție de numărul de serie pentru a verifica eligibilitatea dumneavoastră în cadrul acestei promoții. Iată unde puteți găsi denumirea modelului și numărul de serie.

9. Am completat data care apare pe dovada de achiziție, dar pe site-ul web este afișat mesajul că nu sunt eligibil pentru participare
Această promoție cuprinde numai  modelele selectate de la punctul 4 cumpărate în perioada 15 mai 2017 și 15 august 2017. Vă rugăm să verificați dacă atât data la care achiziționat produsul, cât și modelul dumneavoastră corespund termenilor și condițiilor de rambursare.

10. Pe site-ul web apare mesajul că numărul serial al echipamentului meu nu este recunoscut
Verificați dacă ați introdus corect numărul de serie. În cazul în care sunteți siguri că l-ați introdus corect, este posibil ca modelul dumneavoastră să nu participe la această promoție.

11. Am primit mesajul că cererea mea este incompletă. Ce trebuie să fac?
Vă rugăm să ne transmiteți, cât mai repede posibil, informațiile solicitate în respectivul mesaj pentru a putea confirma participarea dumneavoastră la această promoție. Dacă nu răspundeți în timp de 10 zile, nu putem garanta că suma în cauză vă va fi rambursată.

12. Am cumpărat produsul meu din Romania, dar eu trăiesc într-o altă țară. Pot totuși să particip la promoția de rambursare?
Nu. La această promoție pot participa numai clienții care trăiesc în România.

13. Cât durează până ce îmi este rambursată suma de bani?
Dacă cererea dumneavoastră respectă termenii și condițiile  promoției, vă rugăm să acceptați o perioadă de 28 de zile până la primirea sumei rambursate de la data la care au fost îndeplinite toate condițiile de participare ; în cazul în care nu ne putem încadra în această perioadă, rambursarea se va efectuată cât mai curând posibil, după data respectivă.

14. Am expediat dovada de achiziție și alte documente prin poștă, la adresa indicată pe o foaie de hârtie, primită de la dealer-ul meu. Nu am mai primit nici o informație ulterioară relativ la rambursare.
Din nefericire, cererea dumneavoastră nu va fi considerată valabilă decât dacă vă înscrieți în prealabil pe site-ul nostru web unde puteți atașa dovada dumneavoastră de achiziție sau dacă ați expediat dovada de achiziție către noi sub forma unui răspuns la un e-mail de confirmare prin care v-a fost transmis un cod de participare. Cererile transmise prin poștă nu sunt valabile.

15. Am transmis o solicitare pentru 3 produse, dar mi-a fost rambursată numai suma corespunzătoare unui produs. Ce s-a întâmplat?
Fiecare cerere trebuie efectuată separat, pe site-ul nostru web, iar la finalul fiecărei cereri reușite va apărea butonul  'Claim another product' („Solicitați un alt produs”) care vă va permite să depuneți cererea pentru următorul produs.
Notă : Fiecare client poate depune cel mult 3 cereri de rambursare.