ID articol : 00155237 / Ultima modificare : 15.05.2019

Am nevoie de ajutor cu contul meu MySony sau cu înregistrarea produsului meu în My Sony

    Index:


     

    Adresă de e-mail sau parolă nevalidă

     

    Pasul 1: Verificaţi dacă aţi introdus corect adresa de e-mail.

    Este posibil să existe un caracter greşit sau aţi folosit o adresă de e-mail greşită:

    • MySony este asociat cu alte conturi Sony, cum ar fi PlayStation Network, Sony Home Entertainment, Xperia şi multe altele: puteţi folosi aceeaşi adresă de e-mail asociată cu alte conturi Sony pentru conectarea în MySony.
       
    • Dacă aţi creat un cont Sony în trecut şi nu aţi verificat acest lucru pe adresa de e-mail în perioada de timp specificată (72 de ore), nu veţi putea folosi contul respectiv. Ţineţi cont că aceasta se aplică tuturor serviciilor Sony. Conectaţi-vă în acest cont neverificat, retrimiteţi linkul de activare/verificare şi activaţi contul prin e-mail.
       

    Pasul 2: Folosirea funcţiei „Forgot my password” (Am uitat parola)

    Puteţi reseta parola încercând următoarele opţiuni de resetare a parolei:

    1. Completaţi data înregistrată a naşterii
    2. Răspundeţi la întrebarea de securitate
    3. Verificare pe telefonul mobil (Cum puteţi activa verificarea în 2 paşi)

    După ce aţi parcurs paşii cu succes, veţi primi un link pentru resetarea parolei. Dacă nu aţi primit un e-mail, verificaţi folderul de mesaje nedorite.
    În caz contrar, încercaţi să retrimiteţi linkul sau aşteptaţi 24 de ore şi încercaţi din nou.

    Notă: sistemul nostru vă solicită imediat să contactaţi asistenţa dacă greşiţi una dintre cele trei opţiuni. Ţineţi cont că puteţi încerca în continuare opţiunile rămase!

     

    Contul MySony este blocat

    "The maximum number of failed login attempts has been reached. To protect your security, your account will be locked for 120 minutes."
    (Numărul maxim de încercări de conectare greşite a fost atins. Pentru protejarea securităţii dumneavoastră, contul va fi blocat pentru 120 de minute.)

     

    Aşteptaţi 120 de minute, asiguraţi-vă că tasta Caps Lock sau Num Lock de pe tastatura dvs. nu interferează cu modul în care scrieţi parola.
    Alternativ, resetaţi parola folosind funcţia Forgot your password (Aţi uitat parola?).

     

    Modificarea contului MySony

    Cum puteţi schimba informaţiile despre cont (e-mail, parolă şi adresă)

    • Conectaţi-vă la contul dvs. MySony
    • Mergeţi la [My Account Details] (Detaliile contului meu)
    • Continuaţi cu actualizarea câmpurilor în cauză

     

    Doresc să şterg contul MySony

    Ne-ar părea rău dacă ne-aţi părăsi, dar vă puteţi şterge contul respectând următorii paşi:

    • Conectaţi-vă la contul dvs. MySony
    • Faceţi clic pe [My Account Details] (Detaliile contului meu)
    • Derulaţi până la finalul paginii și selectați [Remove account] (Eliminare cont)

     

    Cum puteţi asocia MySony cu alte conturi pentru servicii Sony

    Dacă aveţi un cont existent pentru un serviciu Sony diferit, vă puteţi conecta la MySony folosind detaliile contului respectiv. Veţi primi un mesaj care vă solicită să faceţi upgrade-ul contului. Este posibil să vi se solicite să furnizaţi câteva informaţii suplimentare înainte de a finaliza upgrade-ul. Invers, după crearea contului MySony, puteţi folosi contul respectiv pentru conectarea la alte servicii Sony.

    Puteţi asocia conturile pentru următoarele servicii online ale grupului Sony:

    Serviciile disponibile de la Sony Europe:

    • MySony
    • Comunitatea Sony

    Services available from other Sony group companies:

    • Xperia Lounge
    • Xperia Store
    • SonyMobile.com
    • MyAccount
    • Developer World
    • PlayStation™ Network
    • PlayStation™ Plus
    • PlayStation™ Video
    • PlayStation™ Music
    • PlayStation™ Now
    • PlayStation™ Vue

     

    Cum puteţi activa verificarea în 2 paşi?

    1. Conectaţi-vă la MySony, selectaţi [My Account] (Contul meu) şi derulaţi la [Change Other Security Details] (Schimbaţi alte detalii de securitate).
    2. Selectaţi [2 Step Verification] (Verificare în 2 paşi) (de la baza paginii) şi selectaţi [Edit] (Editare).
    3. Introduceţi numărul de telefon.
    4. Veţi primi un cod de 6 cifre pentru activarea verificării în 2 paşi.

    Copierea de rezervă a codurilor

    Dacă nu primiţi codul pentru verificarea în 2 paşi din orice motiv, vă puteţi în continuare conecta folosind un cod de rezervă. Veţi primi zece coduri pe care le puteţi folosi o singură dată.
     

     

    Ce pot face dacă nu găsesc produsul pe care doresc să îl înregistrez?

    1. Mai întâi, asiguraţi-vă că produsul pe care doriţi să îl înregistraţi este un produs Sony Electronics (acestea includ televizoare, produse audio şi produse de fotografie). Dacă aveţi un dispozitiv mobil Sony (Xperia) sau un produs profesional Sony, trebuie să accesaţi una din următoarele pagini:
    1. Dacă v-aţi asigurat că produsul dvs. este un produs Sony Electronics şi aţi introdus manual numele produsului dar nu îl puteţi găsi, încercaţi să îl găsiţi folosind meniul derulant.
       
    2. Dacă aţi achiziţionat produsul într-o regiune diferită de Europa (de ex. Asia-Pacific, Americi etc.), accesaţi site-ul web relevant pentru regiunea respectivă pentru a înregistra produsul. Produsele achiziţionate în afara Europei nu pot fi înregistrate momentan în MySony. Ne cerem scuze pentru acest inconvenient.
    1. Dacă primele două opţiuni nu vă ajută, este posibil ca produsul dvs. să lipsească din baza noastră de date. Vă rugăm să ne contactaţi pentru a confirma acest lucru.