Xperia™: inițiative pentru ambalaje create cu gândul la mediu

Disponibilitatea produselor și a serviciilor depinde de regiune.

Eforturile de eliminare a tuturor ambalajelor de plastic au progresat

Începând din aprilie 2021, Gestionare ecologică 2025 (GM2025) reprezintă un set de ținte ecologice pe termen mediu, care fac parte din planul Sony Road to Zero. GM2025 reduce progresiv conținutul de plastic din ambalajele produselor noastre portabile, pe drumul către eliminarea totală.

Inițiative Xperia cu gândul la mediu

Urmăriți acest clip video pentru a afla cum gestionează Xperia inițiativele de mediu.

Acceptați modulele cookie Youtube pentru a urmări acest clip video

Accesați preferințele privind modulele cookie de mai jos și asigurați-vă că activați cookie Youtube în secțiunea „Funcțional”.

Ambalaj evoluat

Eforturi pentru eliminarea ambalajelor de plastic

Ambalajul individual, inclusiv cutiile de produse și tăvițele, folosesc acum Combinația de materiale originală.

Cele trei componente principale ale Combinației de materiale originale: bambus, trestie de zahăr și hârtie reciclată.
Ce este Combinația de materiale originală?

Combinația de materiale originală este un material de hârtie dezvoltat de Sony și produs din plante cu un ciclu scurt de creștere și din hârtie reciclată. Este potrivită pentru o gamă largă de ambalaje.

Reducerea plasticului din cutie

Păstrarea funcționalității ambalajului și a protecției

[1] Plastic → Hârtie    [2] Tava de plastic a fost eliminată 

Misiune: eliminarea plasticului

Shinji Kitazawa

Inginer de design pentru ambalaje
Sony Corporation, 
Centru Tehnologie de produs

Portret al inginerului de design pentru ambalaje, Shinji Kitazawa

Am eliminat cu succes plasticul din ambalajul nostru. Ambalajul pe bază de hârtie îndeplinește două scopuri. În primul rând, ne permite să utilizăm materialele existente, păstrând, în același timp, funcționalitatea. În al doilea rând, reduce eforturile de eliminare sau reciclare, fiind un singur material pe bază de hârtie. 

Suntem bucuroși de reușita eliminării plasticului din ambalajul nostru. Cu toate acestea, întrucât forma ambalajului a rămas aceeași în ciuda schimbării materialelor, modificarea este dificil de perceput doar ținând ambalajul în mână. Prin urmare, am depus eforturi semnificative pentru a aduna informații și a găsi o modalitate de a comunica eficient mesajele de mediu clienților noștri. 

În cadrul acestui proces, Combinația de materiale originală (OBM) de la Sony a jucat un rol central în transmiterea intuitivă a mesajului nostru. Acest material care are calitățile fundamentale ale hârtiei a fost creat cu minuțiozitate din materiale alese cu grijă, păstrând textura naturală, fără coloranți adăugați. Am profitat de caracteristicile unice ale OBM pentru a îmbrățișa un nou concept de design: „ambalaj care poate fi văzut și atins și care transmite mesajul” și am creat o nouă formă externă, cu o textură delicată, naturală. 

Ambalajul OBM reprezintă baza comunicării, întruchipând viziunea noastră de a crea un viitor în care clienții sprijină eforturile de mediu alături de noi.

PRODUSE ASOCIATE