6 (de) recenzii ale clienţilor

Excelent

0

0

0

Exceptional! Merita Locul 1!

WH-1000XM3 25.01.2019 de către EmmmAx

Sunt incantat de aceste casti. Am comparat cu mult timp inainte Sony cu echivalentul de la Bose si acum ma felicit pentru alegerea facuta. Se simte si se vede ca este ultimul venit pe piata. Calitatea fabricatiei, design-ul si culoarea m-au convins. Sunetul este exceptional. Dar cel mai important pentru mine este ca pot purta castile ore intregi fara sa ma deranjeze, fara sa mi se incalzeasca urechile. Posibilitatea de a afla nivelul de incarcare prin apasarea unui buton este o caracteristica FOARET utila. Recomand cu caldura.

Calitatea sunetului

Excelent

Caracteristici

Excelent

Design

Excelent

Uşurinţă în utilizare

Excelent

1

0

0

Noise cancelation fain, bass mai fain

WH-1000XM3 15.11.2018 de către amnt

Best choice.. singurul dezavantaj e ca nu il poti configura de pe computer. Se configureaza din telefon dar isi pierde setarile cand se conecteaza la computer... (Deci nu pot da extra bass din computer)

Calitatea sunetului

Excelent

Caracteristici

Excelent

Design

Excelent

Uşurinţă în utilizare

Acceptabil

0

2

0

Caracteristici de top

WH-1000XM3 31.10.2018 de către Nu am una

Caracteristici cu mult peste orice produs similar de pe piata! Fara discutie, sunt cele mai bune casti Bluetooth cu noise canceling de pe piata la ora actuala (2018). Daca aveti indoieli in privinta Sony si a altor firme, eu am facut comparatia cu castile de acelasi tip de la Bose, respectiv cu modelul Quiet Comfort 35 II. Sony WH-1000XM3 au iesit pe locul I, din mai multe puncte de vedere: 1. Functia de noise canceling (net superioara); 2. Volum + si - prin touch sus - jos pe casca dreapta; 3. Melodia urmatoare sau precedenta prin atingere cu degetul inainte - inapoi tot pe casca dreapta; 4. Ascultarea unui interlocutor in timpul redarii unei melodii prin acoperirea cu mana a castii dreapta; 5. Pauzarea/redarea unei melodii prin dubla atingere a castii dreapta; 6. Durata de viata a bateriei - 30 ore; 7. Distanta la care pot reda fara intreruperi; 8. Incarcarea rapida prin USB type C (din cate am vazut, sunt singurele de pe piata cu type C); 9. Calitatea materialelor premium folosite; 10. Garantia de minim 2 ani (4 ani cu garantie extinsa contra cost, in cazul meu) fata de 1 singur an la rivali; 11. Cu toate ca mai sunt destul de multe, am sa ma opresc doar la acestea 10, lasandu-va astfel si voua restul functiilor de descoperit. Dupa o utilizare de 30 de zile, concluzia este ca aceste casti merita investitia iar aici am pus in balanta toate aspectele urmarite de orice cumparator: - raportul calitate-pret; - functiile; - durata bateriei; - utilitatea; - necesitatea; - aspectul; - garantia de 2 ani + garantia extinsa de 4 ani; - s.a.m.d.

Calitatea sunetului

Excelent

Caracteristici

Excelent

Design

Excelent

Uşurinţă în utilizare

Excelent

3

2

0

Caracteristici excelente!

WH-1000XM3 30.10.2018 de către Nu detin una

Caracteristici cu mult peste orice produs similar de pe piata! Fara discutie, sunt cele mai bune casti Bluetooth cu noise canceling de pe piata la ora actuala (2018). Daca aveti indoieli in privinta Sony si a altor firme, eu am facut comparatia cu rivalele de la Bose Quiet Comfort 35 II. Sony WH-1000XM3 au iesit pe locul I, din mai multe puncte de vedere. 1. Functia de noise canceling; 2. Volum + si - prin touch sus - jos pe casca dreapta; 3. Melodia urmatoare sau precedenta prin touch inainte - inapoi tot pe casca dreapta; 4. Ascultarea unui interlocutor in timpul redarii unei melodii prin acoperirea cu mana a castii dreapta; 5. Pauzarea/redarea unei melodii prin dubla atingere a castii dreapta; 6. Durata de viata a bateriei - 30 ore; 7. Distanta la care pot reda fara intreruperi; 8. Incarcarea rapida prin USB type C; 9. Calitatea materialelor premium folosite; 10. Garantia de minim 2 ani (4 ani cu garantie extinsa contra cost, in cazul meu) fata de 1 singur an la rivali; 11. Etc.

Calitatea sunetului

Excelent

Caracteristici