15 (de) recenzii ale clienţilor

Excelent

0

0

0

Casti Bune

WH-1000XM3 20.09.2019 de către DragosDC

Este un produs bun, de calitate superioara. Sunetul este bogat si se aude destul de bine. Sunt niste casti usoare si usor de purtat.Urechiile Transpira foarte putin. Anularea de zgomot functioneaza. Microfonul este decent, am observat ca mai face figuri cateodata, iar cateodata persoana cu care vorbesc la telefonu nu aude foarte clar ce zic. Un lucru care e un pic enervant connectarea de fiecare data la dispozitiv si ca nu poti face trecerea foarte usor de la un dispozitiv la altul. Per total imi place, este un produs bun.

Calitatea sunetului

Foarte bun

Caracteristici

Foarte bun

Design

Excelent

Uşurinţă în utilizare

Mediu

0

0

0

Sony m3

WH-1000XM3 17.09.2019 de către Moglx

Best headphones for noise cancelling highly recommended

Calitatea sunetului

Excelent

Caracteristici

Excelent

Design

Excelent

Uşurinţă în utilizare

Excelent

0

0

0

Best in the market for the price!

WH-1000XM3 29.08.2019 de către DanACR99

Am achizitionat acest produs ,sunt foarte satisfacut de calitatea sunetului si durata de functionare,recomand Sony in favoarea concurentilor!

Calitatea sunetului

Excelent

Caracteristici

Excelent

Design

Excelent

Uşurinţă în utilizare

Excelent

0

0

0

Excelent

WH-1000XM3 29.08.2019 de către StefanZZZ

Cea mai buna optiune de casti cu NC la momentul acesta.

Calitatea sunetului

Excelent

Caracteristici

Excelent

Design

Foarte bun

Uşurinţă în utilizare

Foarte bun

0

0

0

Calitatea sunetului foarte buna!

WH-1000XM3 26.08.2019 de către Cioro

Am cumparat acest produs acum 1 saptamana si sunt uimit de performante.

Calitatea sunetului

Excelent

Caracteristici

Excelent

Design

Excelent

Uşurinţă în utilizare

Excelent

0

0

0

Conectivitate dezamagitoare

WH-1000XM3 02.08.2019 de către alexsimi

Castile merg excelent pe telefon. Problema foarte mare la conectarea pe Windows 10 si Ubuntu. In windows cateodata este vazuta ca un headset normal si gestul de volum nu schimba volumul, alta data se conecteaza pe mono audio. Cel mai deranjant in windows este ca in orice call se muta audio pe mono. Literalmente ma forteaza sa ascult totul in mono cat timp am o conversatie in skype, discord, browser. Am incercat toate combinatiile posibile de adaptoare si setari. In Ubuntu microfonul nu merge deloc in timp ce alte 3 casti pe bluetooth au functionat. Selectez device microfonul de la casca si incepe sa se aud totul in ecou si se opreste doar daca dau restart la casti.

Calitatea sunetului

Excelent

Caracteristici

Foarte bun

Design

Excelent

Uşurinţă în utilizare

Mediu

0

0

0

extraordinar

WH-1000XM3 16.07.2019 de către dulceacrisor

am fost inspirat de alegerea facuta, ffff multumit, recomand

Calitatea sunetului

Excelent

Caracteristici

Excelent

Design

Excelent

Uşurinţă în utilizare

Excelent

0

0

0

Top of the class ANC

WH-1000XM3 01.07.2019 de către JumpMan

Works as expected, great ANC. (Get them on a sale;) Comfort is a bit of a struggle, triggers fatigue from the tight frame around the head, too much pressure on the ears even if the the cushions are soft.

Calitatea sunetului

Excelent

Caracteristici

Excelent

Design

Excelent

Uşurinţă în utilizare

Excelent

0

0

0

Awesome NC and sound

WH-1000XM3 22.03.2019 de către Maitroi

Just bought these headphones after seeing a lot of reviews saying they're the best at the moment and they truly are

Calitatea sunetului

Excelent

Caracteristici

Excelent

Design

Excelent

Uşurinţă în utilizare

Excelent

0

0

0

Sunet clar, Superb.

WH-1000XM3 09.02.2019 de către adryan7up

Am cumparat acest produs acum 1 zi si sunt bucuros de aceasta alegere.

Calitatea sunetului

Excelent

Caracteristici

Excelent

Design

Excelent

Uşurinţă în utilizare

Excelent

0

0

0

Exceptional! Merita Locul 1!

WH-1000XM3 25.01.2019 de către EmmmAx

Sunt incantat de aceste casti. Am comparat cu mult timp inainte Sony cu echivalentul de la Bose si acum ma felicit pentru alegerea facuta. Se simte si se vede ca este ultimul venit pe piata. Calitatea fabricatiei, design-ul si culoarea m-au convins. Sunetul este exceptional. Dar cel mai important pentru mine este ca pot purta castile ore intregi fara sa ma deranjeze, fara sa mi se incalzeasca urechile. Posibilitatea de a afla nivelul de incarcare prin apasarea unui buton este o caracteristica FOARET utila. Recomand cu caldura.

Calitatea sunetului

Excelent

Caracteristici

Excelent

Design

Excelent

Uşurinţă în utilizare

Excelent

1

0

0

Noise cancelation fain, bass mai fain

WH-1000XM3 15.11.2018 de către amnt

Best choice.. singurul dezavantaj e ca nu il poti configura de pe computer. Se configureaza din telefon dar isi pierde setarile cand se conecteaza la computer... (Deci nu pot da extra bass din computer)

Calitatea sunetului

Excelent

Caracteristici

Excelent

Design

Excelent

Uşurinţă în utilizare

Acceptabil

0

2

0

Caracteristici de top

WH-1000XM3 31.10.2018 de către Nu am una

Caracteristici cu mult peste orice produs similar de pe piata! Fara discutie, sunt cele mai bune casti Bluetooth cu noise canceling de pe piata la ora actuala (2018). Daca aveti indoieli in privinta Sony si a altor firme, eu am facut comparatia cu castile de acelasi tip de la Bose, respectiv cu modelul Quiet Comfort 35 II. Sony WH-1000XM3 au iesit pe locul I, din mai multe puncte de vedere: 1. Functia de noise canceling (net superioara); 2. Volum + si - prin touch sus - jos pe casca dreapta; 3. Melodia urmatoare sau precedenta prin atingere cu degetul inainte - inapoi tot pe casca dreapta; 4. Ascultarea unui interlocutor in timpul redarii unei melodii prin acoperirea cu mana a castii dreapta; 5. Pauzarea/redarea unei melodii prin dubla atingere a castii dreapta; 6. Durata de viata a bateriei - 30 ore; 7. Distanta la care pot reda fara intreruperi; 8. Incarcarea rapida prin USB type C (din cate am vazut, sunt singurele de pe piata cu type C); 9. Calitatea materialelor premium folosite; 10. Garantia de minim 2 ani (4 ani cu garantie extinsa contra cost, in cazul meu) fata de 1 singur an la rivali; 11. Cu toate ca mai sunt destul de multe, am sa ma opresc doar la acestea 10, lasandu-va astfel si voua restul functiilor de descoperit. Dupa o utilizare de 30 de zile, concluzia este ca aceste casti merita investitia iar aici am pus in balanta toate aspectele urmarite de orice cumparator: - raportul calitate-pret; - functiile; - durata bateriei; - utilitatea; - necesitatea; - aspectul; - garantia de 2 ani + garantia extinsa de 4 ani; - s.a.m.d.

Calitatea sunetului

Excelent

Caracteristici

Excelent

Design

Excelent

Uşurinţă în utilizare

Excelent

3

3

0

Caracteristici excelente!

WH-1000XM3 30.10.2018 de către Nu detin una

Caracteristici cu mult peste orice produs similar de pe piata! Fara discutie, sunt cele mai bune casti Bluetooth cu noise canceling de pe piata la ora actuala (2018). Daca aveti indoieli in privinta Sony si a altor firme, eu am facut comparatia cu rivalele de la Bose Quiet Comfort 35 II. Sony WH-1000XM3 au iesit pe locul I, din mai multe puncte de vedere. 1. Functia de noise canceling; 2. Volum + si - prin touch sus - jos pe casca dreapta; 3. Melodia urmatoare sau precedenta prin touch inainte - inapoi tot pe casca dreapta; 4. Ascultarea unui interlocutor in timpul redarii unei melodii prin acoperirea cu mana a castii dreapta; 5. Pauzarea/redarea unei melodii prin dubla atingere a castii dreapta; 6. Durata de viata a bateriei - 30 ore; 7. Distanta la care pot reda fara intreruperi; 8. Incarcarea rapida prin USB type C; 9. Calitatea materialelor premium folosite; 10. Garantia de minim 2 ani (4 ani cu garantie extinsa contra cost, in cazul meu) fata de 1 singur an la rivali; 11. Etc.

Calitatea sunetului

Excelent

Caracteristici